Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

Hoppas polisen kommer vara grymt mycket smartare, och att "max wanted level" inte kommer att finnas. Åt minstonde inte militären som kommer och invaderar hela jävla staden med pansarvagnar. Inte direkt verklighetstroget. 3/4 stjärnor räcker väl? Kanske 5 då. FBI. Men polisen bör vara mycket smartare och värna om alla andra. Om man t.ex kan ta nån som gisslan så borde polisen inte direkt storma in/emot en och skjuta allt dom kan. Dom borde ta det lungt och snacka/sikta på benet eller någonting. Sedan borde kanske 20% av pedestrians springa i sicksack när dom hör pistolskott. Då dem vet att det är svårare att bli träffad då. Beror ju iofs på om man är bakom / framför dom. Nåja. Min poäng är iaf att polisen och polisjakter och allt sådant bör bli verkligare.

Booooring. Gå och spela SWAT eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Kommer nog göra som många andra sagt, nämligen göra första uppdraget. Sedan kommer jag slå ner några peds, slakta poliser, sno deras vapen och bilar och sedan bli jagad runt hela LC :(

Jag blir fast eller dör, och börjar igen vid LCPD/nåt sjukhus. Där snor jag en bil, och åker runt för att utforska hela staden. Hela staden. Sedan ska jag pröva några vapen, testa nya funktioner, hitta en massa byggnader att gå in i och utforska dem, kolla vad det finns för radiokanaler och musik m.m.

När jag gjort det så kommer jag nog att köra några nya uppdrag, och sedan upprepar jag allt som jag skrivit hittills.

Fan, jag blir riktigt kåt ^_^^_^

Jag kommer nog att göra samma sak. Men frågan är om det kommer slå när jag spelade GTA3 första gången och slog min första ped med baseboll-trä. *ryser*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa tycker inte heller om militären :ermm: Ska alltid hålla på å döda en när man har som roligast !

Tråkiga med de äldre spelen var ju att det räckte med att man skjöt ihjäl 500 pers så var halva armén i staden.

Tycker att swatisarna är dom roligaste fienderna, det är något med swatisar som gör att det blir kul å skjuta på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol jag har samma namn som huvudkaraktären i Gta Iv.

-----------------------------------------------------------------

Den första saken jag kommer göra när jag får Gta Iv är nog att bli riktigt arg och skrika eftersom mitt xbox 360 har säkert inte kommit tillbaks från lagning då eftersom det redan har tagit över 2 månader för dom... :):wub:.

Och sedan när jag har skrikit klart så ska jag gå hem till någon kompis som har xbox 360 och spela det.

När jag spelar så ska jag antagligen göra dom första uppdragen så att jag låser upp det mesta sedan spara och sedan gå och döda massa peds och krocka bilar osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer nog att börja slåss, och skjuta, och hoppa. Testa kontrollerna lite. Köra fordon, köra över folk, osv. Se vad som är möjligt och hur allt ser ut.

Sedan ska jag ta ledigt från skolan den 30 april, och låsa in mig i mitt rum och klara ut spelet så fort som möjligt. Sitta hela dagarna och nörda storyn. Mums.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu tråkigare om det inte ändras. Håller med honom fullt ut. Biljakter och lekar med polisen suger som sagt fet dase i GTA. Det var kul i GTA3 och ett tag i Vice City då man var yngre, sen blev det stelt och tråkigt.

Håller med. Man kunde aldrig kör från poliserna i de tidigare GTA spelen för de kom från alla håll. I GTAIII kunde man stå nedanför en klippa och se dem köra ned från stupet en efter en och explodera.

Mycket roligare i Saints Row där man minskade wanted level genom att köra från poliserna. Det var kul. :( GTAIV ska ju nu ha ett liknande system vilket jag tycker är jättebra. :)

Jag tycker de fortfarande ska ha att det kommer in SWAT och FBI osv destu högre level man får. Militären känns lite extremt men visst, håller man på att döda hundratals människor så hade det nog hänt i verkligheten också. :D

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vart jag ska ställa frågan så tar den här.

Någon som läst något om man måste träna osv för att bli starkare och springa snabbare? som i San Andreas.

Nej, kan inte minnas att det kommit nån info om det. Och jag hoppas också verkligen att det inte finns nån sådan funktion eller möjlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Man kunde aldrig kör från poliserna i de tidigare GTA spelen för de kom från alla håll. I GTAIII kunde man stå nedanför en klippa och se dem köra ned från stupet en efter en och explodera.

Mycket roligare i Saints Row där man minskade wanted level genom att köra från poliserna. Det var kul. :lol: GTAIV ska ju nu ha ett liknande system vilket jag tycker är jättebra. :o

Jag tycker de fortfarande ska ha att det kommer in SWAT och FBI osv destu högre level man får. Militären känns lite extremt men visst, håller man på att döda hundratals människor så hade det nog hänt i verkligheten också. :(

Det där med militären kan ju fungera lite mer realistiskt än i tidigare serier. Istället för att pansarvagnar kör runt på gatorna och letar efter dig kan militären istället köra någon form av jeep som i gta2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...