Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

Ingen militär, i alla fall bort med pansarvagnarna. Jag ska nog "vara sjuk" när jag får tag på en kopia till PC om/när det kommer. Men, på releasen blir det övernattning hos vem som helst som har en 360. Förhoppningsvis kommer det att bli hos nån jag känner...

:doh:

---

Så du tänker sova över hos någon du INTE känner? Ser mig redan framför mig.

- Hej, du jag undrade om vi kan bli kompisar

- Vah?

- Ja du vet, jag kan komma hem till dig idag

- Vafaaan?

- Vi kan typ sitta uppe hela natten också

.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har kommit på första saken jag kommer göra. Jag kommer gå mot bilen (det har alltid, i alla GTA III-spel, börjat med att man står framför en bil eller annan typ av fordon (BMX i SA, MC i VCS) och titta uppåt - och märka att jag glor rätt ner i backen.

Det andra jag kommer göra är att trycka START, leta upp "Controls", välja "Invert Y Axis" och aktivera det. Sen kommer jag göra uppdraget som det är tänkt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv kommer jag som jag alltid gjort sitta och läsa igenom den lilla handledningsboken (om man kan kalla det så?). Efter att jag läst handledningsboken, tittat igenom kartan och låtlistan lite lätt återgå till spelet och göra ungefär som Henkibojj. Självklart kommer jag också sitta och gå igenom Options och kolla igenom allting som finns när man tryckt på Start-knappen. Men jag kommer definitivt läsa igenom handledningsboken först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit på första saken jag kommer göra. Jag kommer gå mot bilen (det har alltid, i alla GTA III-spel, börjat med att man står framför en bil eller annan typ av fordon (BMX i SA, MC i VCS) och titta uppåt - och märka att jag glor rätt ner i backen.

Det andra jag kommer göra är att trycka START, leta upp "Controls", välja "Invert Y Axis" och aktivera det. Sen kommer jag göra uppdraget som det är tänkt :P

Men det börjar väl inte med inverted? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...