Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

Bronx? Coney Island? Så vitt jag vet så har de andra namn i spelet.

Så vitt jag vet så vet han säkert inte vad de kommer heta i spelet och kallar dem därför vid sitt rätta namn :mellow:

kkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbblllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm

viikkkkeeenn diiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzz

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grabben har inte ens varit här ett dygn ännu, men han lär väl få sig själv bannad till ikväll om han fortsätter xD

Det är teoman, och han har redan blivit bannad.

Vore trevligt om herr admin eller fru moderator skulle kunna editera bort skitet i inläggt så att man slipper ha en fuckad webläsare, alternativt ta bort det? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Va? Jag säger bara den dystra sanningen.

Bah, alltid ska det handla om pengarna va? Skaffa ett sommarjobb! Efter det har du förmodligen tjänat ihop tillräckligt för att kunna köpa både Gta IV och Ps3. Om inte så får du väl skrapa ihop resten på småjobb hemma, alt. Be dina föräldrar om hjälp. Så svårt är det faktiskt inte att tjäna pengar :unsure: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första ska jag gå igenom manualen och karten lite smått, sedan ska jag pussa skivan och stoppa in den I min då nya PS3. Då jag stoppar in den måste den vara helt ''rakt''. Det måste göras.. Kommer att lova mig själv att inte tok spela dag och natt, men det kommer jag inte att hålla. Blir antagligen att göra några uppdrag innan man utforskar, eller klara ut och få alla grejer i spelet innan man börjar leka runt. Har typ tvångstankar - Måste öppna alla möjligheter innan jag kan spela fritt.:rolleyes:

Edit: Sen som Mankan sa kommer jag att köra taxi för att lättare lära mig det nya Libert City.. Libety City! Hoppsa att det är hyffsat grått och regnigt nästan hela tiden. :mellow:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...