Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lätt som en plätt: Gör alla story uppdrag det första jag gör, fastnar jag på ett kan jag väl unna mig att slakta lite sådär lära mig staden...fast jag vet inte riktigt om spelet är köpvärt, för om det är som LCS kan jag skita i det med en gång.

Vissa verkar inte ha förstått det här ännu...

Staden i GTA IV heter Liberty City, men är INTE samma stad som i de tidigare gta-SPELEN gta iii OCH lcs. dET ÄR EN HELT NY STAD...

Caps Lock... :mellow:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leta efter nya bilar och testa nya funktioner, som alltid när jag får ett nytt Grand Theft Auto i min hand.

w0rd! (w00t)

synd att gta iv inte kan bli såhär bra:

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=9039

Woow! Tror i och för sig att GTA IV kan komma att bli lika grymt, men efter att ha sett den här trailern; http://www.metacafe.com/watch/126038/eight...e3_2k6_trailer/ , så kan man ju ändå lugnt säga att det där är en värdig konkurrent! :> Faaan vilket coolt spel! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lätt som en plätt: Gör alla story uppdrag det första jag gör, fastnar jag på ett kan jag väl unna mig att slakta lite sådär lära mig staden...fast jag vet inte riktigt om spelet är köpvärt, för om det är som LCS kan jag skita i det med en gång.

ASSÅ! ta reda på Liiiiiite Info innan du kommenterar lite saker.. detta är Ett GTA spel, då tar man reda på så mkt som man kan innan man ger sig in i trådar asså!

som någon redan sagt, det är Liberty City, JA, men staden är nästan lika stor som SA, fast allt e STAD, så rätt massiv stad enligt mig!

Jag personligen tror att Orginal staden finns kvar, fast där e typ nya byggnader, och byggnader som dom rasat ect.

och sedan har dom byggt ut på den staden, för man ska tydligen kunna spela i brooklyn och utanför "manhattan" med.. :shifty:

Och sen detta är åt "KvaddadPadda": hur kan man ens ha tanken i sig "jag ska nog inte ens spela detta spel" när det är GTA!!! och som jag sagt, det är bara stad enligt info so far.. så där finns ingen landsbyggd..

ONTOPIC:

Jag ska göra första uppdragen, se hur länge ja gör de tills ja vill utforska :>

sen när ja gjort de, och när ja börjar utforska, så ska jag se dom har detaljerna, som att sno en bil, köra över folk, skjuta folk.. ni vet göra det man gör i GTA (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd! (w00t)

Woow! Tror i och för sig att GTA IV kan komma att bli lika grymt, men efter att ha sett den här trailern; http://www.metacafe.com/watch/126038/eight...e3_2k6_trailer/ , så kan man ju ändå lugnt säga att det där är en värdig konkurrent! :> Faaan vilket coolt spel! :shifty:

dete ju samma spel einstein bara att den videon jag skikade var från 2005 och var gameplay och den du skikade var från 2006 och en trailer fast det såg ut som gameplay när siktet komm fram e det nån som vet någon info om detta spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w0rd! (w00t)

Woow! Tror i och för sig att GTA IV kan komma att bli lika grymt, men efter att ha sett den här trailern; http://www.metacafe.com/watch/126038/eight...e3_2k6_trailer/ , så kan man ju ändå lugnt säga att det där är en värdig konkurrent! :> Faaan vilket coolt spel! :shifty:

dete ju samma spel einstein bara att den videon jag skikade var från 2005 och var gameplay och den du skikade var från 2006 och en trailer fast det såg ut som gameplay när siktet komm fram e det nån som vet någon info om detta spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa verkar inte ha förstått det här ännu...

Staden i GTA IV heter Liberty City, men är INTE samma stad som i de tidigare gta-SPELEN gta iii OCH lcs. dET ÄR EN HELT NY STAD...

Caps Lock... :unsure:

Det var lite förändring mellan GTA 3 och LCS också, men båda spelen är lika lama, särskilt LCS.

Men om det kommer funka som San Andreas, typ att man kan simma, sno cyklar, att det finns två rockkanaler på radion, att man kan gymma, att personerna har fingrar igen, att det finns fusk och att alla ställen sammanlagt kan ge känslan av att det är minst lika stort som San Andreas...då är jag nöjd :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Det första jag gör är det första uppdraget. Prövar en bil, sen föjer jag storyn tills jag låst upp hela LC (om det funkar så). Efter det så spelar jag fritt. Hoppas verkligen inte att delar av staden är låst eller att möjligheterna är begränsande. Detta resulterar att jag gör som med San Andreas - Klarar storyn på 2-3 dagar. That sucks. Jag vill ha alla möjligheter från början (möjlighet till vapen, helikopter och sådant).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första jag gör är det första uppdraget. Prövar en bil, sen föjer jag storyn tills jag låst upp hela LC (om det funkar så). Efter det så spelar jag fritt. Hoppas verkligen inte att delar av staden är låst eller att möjligheterna är begränsande. Detta resulterar att jag gör som med San Andreas - Klarar storyn på 2-3 dagar. That sucks. Jag vill ha alla möjligheter från början (möjlighet till vapen, helikopter och sådant).

Så har det väl aldrig varit i Gta? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...