Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

jag kommer att göra första uppdraget sen spara efter det så ska jag åka runt och lära mig staden lite, döda nåra peds, krasha bilar och göra sidouppdrag om det finns sen så ska jag klättra upp på tak hoppa ner loada och efter jag har lärt mig staden och sånt ska jag göra uppdrag. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

yess jag har aldrig gjort en tråd som alla inte har klagat på alltså det här e min första tråd som e okay enligt dom på detta forum

:( grattis ^_^ du lät lite rolig men aja.

Så fort jag får Grand Theft Auto IV så tror jag att jag gör den första uppdraget sen kanske jag kollar runt lite men inte allt sen går jag nog och fortsätter uppdragerna. Jag lär känna staden efter hand ^^. Och klart så tror jag att man inte kan komma till alla öarna direkt :P så innan jag kan komma till nästa ö så slår jag vad om att jag har lärt känna den första väldigt mycket :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ha det var en fälla jag skkulle bara se hur du reagerade jag VISSTE det renard

Du kunde ju alltid PM:at mig om det var en fälla avsedd för just mig. På det sättet så skulle resten av alla trevligare forumare slippa tvingas läsa en massa skit.

OT: Jag kommer göra introuppdragen fram tills det att man får chansen att free roama om man vill. Då kommer jag testa att klättra i stegar vilket jag velat göra ända sen GTA 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer nog göra som många andra sagt, nämligen göra första uppdraget. Sedan kommer jag slå ner några peds, slakta poliser, sno deras vapen och bilar och sedan bli jagad runt hela LC <_<

Jag blir fast eller dör, och börjar igen vid LCPD/nåt sjukhus. Där snor jag en bil, och åker runt för att utforska hela staden. Hela staden. Sedan ska jag pröva några vapen, testa nya funktioner, hitta en massa byggnader att gå in i och utforska dem, kolla vad det finns för radiokanaler och musik m.m.

När jag gjort det så kommer jag nog att köra några nya uppdrag, och sedan upprepar jag allt som jag skrivit hittills.

Fan, jag blir riktigt kåt >_<:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...