Jump to content

första saken ni kommer att göra?


teoman
 Share

Recommended Posts

LCS och VCS kom inte till dator. Jag tror inte att GTA IV heller gör det, på grund av nedladdningen.

Tror inte det heller, fasst det skulle ju vara najs, GTA är ett spel som dem allra flesta känner till oavsett om dem spelat något av spelen eller inte... tycker R* gör fel i att låta folk som inte ägen en next-gen konsoll missa deras nya GTA, liksom ge något tillbaka för alla trogna år vi har köppt era spel -_- (dem kommer göra många fans missnöjda om dem inte släpper till PC..

post-1900-1194726416_thumb.jpg

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 192
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror inte det heller, fasst det skulle ju vara najs, GTA är ett spel som dem allra flesta känner till oavsett om dem spelat något av spelen eller inte... tycker R* gör fel i att låta folk som inte ägen en next-gen konsoll missa deras nya GTA, liksom ge något tillbaka för alla trogna år vi har köppt era spel -_- (dem kommer göra många fans missnöjda om dem inte släpper till PC..

Fast många kommer nog att behöva köpa en ny, dyr dator om man ska spela GTA IV, därför är det bättre att köpa Xbox 360/PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror ändå att även ifall risken för nedladdning ökar så är det inte det som är problemet med PC release... Det kostar mycket pengar, men dom får också in mkt pengar...

LCS och VCS skulle egentligen bara komma till PSP, men dom bestämde sig för att släppa dom till ps2 också, inte så hemskt mkt arbete med det eftersom det är två ganska lika konsoler, men om det skulle komma till PC skulle det bli dyrt och krångligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Ska såklart känna på spelet, det kommer bli som att utforska GTA på nytt i.o.m. att det är en helt ny spelmotor på en bra mycket kraftfullare konsol än PS2. Kommer sno en bil, köra runt, slåss med folk, skjuta folk, skratta åt folk, osv. Sen när jag hållit på med det i några timmar provar jag på lite uppdrag. Sedan kanske jag härjar igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Första jag gör är att hitta mig en bil som passar mig, kanske åka runt i någon timme. Sen ska jag skaffa mig pengar och ta en färja ut till Statue of Happiness. (om nu hela staden är upplåst och att det går färjor dit.) Sen ska jag ta och gå runt där och se vad det finns för intressant. Sen åker jag in till fastlandet igen och sladdar,slås och härjar. Sen blir det dags för lite uppdrag. :confused:

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska nog först av allt lära mig kontrollerna , så jag lär mig hur man spelar. :D

Sen kommer vi till min favorit, uppdrag. :teehee:

Lära mig staden, har ju mest lirat vice city och san andreas. <_<

Orkar inte lägga ut pengar på ett xbox 360 eller ps3 i dagsläget så det blir min kompis som precis inskaffat xbox 360 som jag kommer spela hos. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Okej, detta låter konstigt, hoppas ingen skrattar åt mig nu. Det första jag ska göra i GTA IV är att hoppa med karaktären, jag är seriös. Det har jag gjort sedan Vice City kommit ut, hoppas det ser verklighetstroget ut nu.

ja ska nog occksa testa liknande.. tkr att hoppande sett konstigt ut seden gta III .. men de snyggaste har vart vcs..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixa max wanted level direct och see hur länge jag överlever

Hoppas polisen kommer vara grymt mycket smartare, och att "max wanted level" inte kommer att finnas. Åt minstonde inte militären som kommer och invaderar hela jävla staden med pansarvagnar. Inte direkt verklighetstroget. 3/4 stjärnor räcker väl? Kanske 5 då. FBI. Men polisen bör vara mycket smartare och värna om alla andra. Om man t.ex kan ta nån som gisslan så borde polisen inte direkt storma in/emot en och skjuta allt dom kan. Dom borde ta det lungt och snacka/sikta på benet eller någonting. Sedan borde kanske 20% av pedestrians springa i sicksack när dom hör pistolskott. Då dem vet att det är svårare att bli träffad då. Beror ju iofs på om man är bakom / framför dom. Nåja. Min poäng är iaf att polisen och polisjakter och allt sådant bör bli verkligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...