Jump to content

Google-reklam


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Ny mätning, nytt ställe.

Måste säga att reklamen passar bättre längst ner, även fast den inte störde mig efter första posten heller. Men som sagt, så den passar bättre längst ner imo.

Har också sett (eller tror :ph34r:) att du har börjat med betalsystemet, som finns under Verktyg högst upp i menyn. Det har inte funnits där förut, va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har också sett (eller tror :ph34r:) att du har börjat med betalsystemet, som finns under Verktyg högst upp i menyn. Det har inte funnits där förut, va?

Stämmer, men var ju inte tänkt att vem som helst skulle komma åt den sidan under utvecklingen.

Så nu har jag spikat in ett par rejäla bommar :shifty:

Men för att Gtasajten ska må bra av detta så måste vi klicka och KÖPA en vara/tjänst eller bara klicka? ;)

För att GTAsajten ska "må bra" av reklamen måste besökarna vara intresserade av vad som visas.

Googles lösning söker igenom alla inlägg för att visa passande reklam, och jag tycker det funkar rätt bra.

Att bara klicka ger inget, Google gör alla dina klick ogiltiga, så besök bara det som intresserar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att GTAsajten ska "må bra" av reklamen måste besökarna vara intresserade av vad som visas.

Googles lösning söker igenom alla inlägg för att visa passande reklam, och jag tycker det funkar rätt bra.

Att bara klicka ger inget, Google gör alla dina klick ogiltiga, så besök bara det som intresserar dig.

Hur visar man att man är intresserad då? Genom att klicka?

För det hjälper väl inte så mycket om man bara sitter och tittar på reklamen.

Får sajten någonting för varje gång man klickar sig in i en tråd där reklamen finns?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad ovant det känns. (:!!!:)

Om det i framtiden ska bestämmas vilken av dessa två platser som reklamen ska ligga på, så tycker jag du helt enkelt ska ta den som ger mest pengar. För jag kan inte säga att den ena placeringen är mer störande än den andra.

Kan inte annat än hålla med dig. Nu för tiden tänker jag nästan inte ens på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att GTAsajten ska "må bra" av reklamen måste besökarna vara intresserade av vad som visas.

Googles lösning söker igenom alla inlägg för att visa passande reklam, och jag tycker det funkar rätt bra.

Att bara klicka ger inget, Google gör alla dina klick ogiltiga, så besök bara det som intresserar dig.

Ok, Lite synd. annars kunde man ängnat en kväll och ge Gtasajten en bättre framtid (w00t)

Såg det nyss att beroende på vad det är för Topic så är det olika reklamer. Ser te.x denna topic, Och google har valt ut Reklam tjänster..

En Topic som handlar om google-reklam och som innehåller google-reklam om reklam-tjänster? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inte så mycket skillnad, man blev van med den bara efter några dagar och det störde inte så mycket man trodde den skulle göra. Visst, den passar bättre längre ner, men jag säger som dom andra. Det ställe som ger mest pengar är bäst. (Dom kanske ger lika mycket, oavsett vart dom ligger?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det fattar jag med. Men ni snackade om att ni såg mopedreklam när ni är i moppetråden sov. Det gör inte jag. Jag ser bara den texten alltid, längst ner, inget annat.

Ja, det är ju den texten men den handlar om mopeder. Är det inte så för dig?

"Mopeder till sanslöst pris" "Billiga mopeder" Bla, bla, bla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...