Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Just det där när Niko början gå som om han vore full har hänt mig flera gånger. En ful bugg. Pröva att hoppa (stå nära) ett fordon då det rör sig.

Det är ju ingen bugg, det är fysikmotorn. Det är bara det att det ser extra roligt ut hur han går i just den där filmen.

Det är ju det att man kan ramla och sedan så försöker Niko att ställa sig vanligt och återfå kontrollen. Som i verkligheten. Om man kommer lite snett så kan man ju ta en massor utav snabba steg åt det hållet för att inte ramla.

Oh well. Det ser roligt ut.

Edit: Hahaha, var nyss på Steinway Beer Garden och söp med Packie, varpå han började sjunga "Danny Boy". :o

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det är ju ingen bugg, det är fysikmotorn. Det är bara det att det ser extra roligt ut hur han går i just den där filmen.

Det är ju det att man kan ramla och sedan så försöker Niko att ställa sig vanligt och återfå kontrollen. Som i verkligheten. Om man kommer lite snett så kan man ju ta en massor utav snabba steg åt det hållet för att inte ramla.

Oh well. Det ser roligt ut.

Edit: Hahaha, var nyss på Steinway Beer Garden och söp med Packie, varpå han började sjunga "Danny Boy". >_<

Haha, Danny Boy.. Visst får man någon form av

sprängmedel

då man har nått 70-80% med Packie?

Hittade förresten denna video. Riktigt, jävla lol! Fet bugg!

FLY AWAY MY SPACE ROCKET

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, Danny Boy.. Visst får man någon form av

sprängmedel

då man har nått 70-80% med Packie?

Hittade förresten denna video. Riktigt, jävla lol! Fet bugg!

FLY AWAY MY SPACE ROCKET

>_<

Den buggen har jag vetat om, och exakt samma sak har hänt för mig. Det är kul. :D

Jag skulle vilja lyckas med den buggen med en motorcykel utan att ramla av den eller åka in i ett hus. Man flyger ju mycket mer när man använder en motorcykel än när man använder en bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den buggen har jag vetat om, och exakt samma sak har hänt för mig. Det är kul. >_<

Jag skulle vilja lyckas med den buggen med en motorcykel utan att ramla av den eller åka in i ett hus. Man flyger ju mycket mer när man använder en motorcykel än när man använder en bil.

Hur gör man egentligen? Ställer man sig bara under ställningen? Skulle vara kul att pröva med en lättare bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man egentligen? Ställer man sig bara under ställningen? Skulle vara kul att pröva med en lättare bil.

[youtube-old]b08BkErLQrk[/youtube-old]

Notera att det går väldigt snabbt när han visar vart det är i början, och att gungan inte är precis i mitten av korset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej dagens lol här då.

Jag höll på att slåss med en massa peds när jag helt plötsligt började slåss med en kille som hade en väldigt udda huvudbonad. Närmare bestämt en kastrull!!! :naughty:

EDIT: Bild

Haha, coolt :unsure: Har för mig det fanns en massa såna där crazy snubbar i SA också.

Ta gärna thumbnail nästa gång, det var en väldigt stor bild. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Denna skrattade jag rätt hårt åt, speciellt när Niko slår huvudet i hängbron :lol:

[youtube-old]IJQW7UgQmgI[/youtube-old]

Skön som fan! :lol:

Är det bara jag föresten som HATAR och alltid brutalt dödar dom där jävla idioterna som står och skriker som han i eftertexterna på filmen? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag föresten som HATAR och alltid brutalt dödar dom där jävla idioterna som står och skriker som han i eftertexterna på filmen? :lol:

Nope ^^

Sen alla idioter som blänger på en när man snor en bil, dom mördar jag också, hur ofta har man inte velat göra det i verkligheten? (givetvis inte när man snor en bil, men om man skadat sig "in public" brukar det samlas massa folk och blänga)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var nyss ute me roman o spelade biljard.. när jag hade stjusat hem och den der "cutscenen" -that was fun NB call me if you wanna hang out soon. och sen helt utan anlednig så slår han niko i ansiktet...

allt bara för han inte kunde komma ut på andra sidan.

han kunde väll ha sagt nåt i stil me -can u PLEASE move coz i can't get out on this side.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var nyss ute me roman o spelade biljard.. när jag hade stjusat hem och den der "cutscenen" -that was fun NB call me if you wanna hang out soon. och sen helt utan anlednig så slår han niko i ansiktet...

allt bara för han inte kunde komma ut på andra sidan.

han kunde väll ha sagt nåt i stil me -can u PLEASE move coz i can't get out on this side.

Har hänt mig ett antal gånger (du var med den första gången, right? ;)) och många fler. Lite dumt av Rockstar att dom inte tänkte på det. ^.^

Jag var ute och cruisade lite med 'min' Sabre GT när jag kom fram till en bensinmack. Vid bensinmacken stog en taxi parkerad brevid tankarna, och utanför förardörren stog en ung kvinna. Jag gick ut ur min Sabre för att studera det underliga fenomenet (ja, jag kunde inte se en taxichafför någonstans nearby). När jag kom lite närmare så satte sig kvinnan i förarsätet på taxin. Jag tänkte vissla på taxi för att se om det var möjligt att få skjuts. Dom två första visslingarna fungerade inte, men när jag visslade för tredje gången så kom en annan taxi in till bensinmacken och ställde sig bakom taxi #1 (med kvinnan i), och vinkade till mig att jag var välkommen in i taxin. Så jag tryckte in Y och då gick Niko och satte sig i taxi #1 och kvinnan vände sig bakåt för att fråga vart jag ville. Jag pausade, och satte mig här och skrev detta.

Tycker att det var ganska roligt. Det finns väl ändå inga kvinnliga taxichafförer i spelet? Jag har då inte stött på någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hänt mig ett antal gånger (du var med den första gången, right? ;)) och många fler. Lite dumt av Rockstar att dom inte tänkte på det. ^.^

Jag var ute och cruisade lite med 'min' Sabre GT när jag kom fram till en bensinmack. Vid bensinmacken stog en taxi parkerad brevid tankarna, och utanför förardörren stog en ung kvinna. Jag gick ut ur min Sabre för att studera det underliga fenomenet (ja, jag kunde inte se en taxichafför någonstans nearby). När jag kom lite närmare så satte sig kvinnan i förarsätet på taxin. Jag tänkte vissla på taxi för att se om det var möjligt att få skjuts. Dom två första visslingarna fungerade inte, men när jag visslade för tredje gången så kom en annan taxi in till bensinmacken och ställde sig bakom taxi #1 (med kvinnan i), och vinkade till mig att jag var välkommen in i taxin. Så jag tryckte in Y och då gick Niko och satte sig i taxi #1 och kvinnan vände sig bakåt för att fråga vart jag ville. Jag pausade, och satte mig här och skrev detta.

Tycker att det var ganska roligt. Det finns väl ändå inga kvinnliga taxichafförer i spelet? Jag har då inte stött på någon.

Skumt! Har så vitt jag kan minnas aldrig stött på någon kvinnlig taxichaufför!

Kan berätta en helskum pryl som hände en polare härom dagen, men måste dock spoila:

Han har klarat ut storyn, och valde revenge i slutet, så Katie dog på bröloppet. Efter att han kört sista uppdraget och bara freeroamar runt i staden utan speciella planer så ringer dock telefonen, och på displayen står det "Unknown caller".

Vem är det som ringer, om inte Katie, som ringer och frågar om man vill ut på date (!!!!) Han svarar ja, och dom sticker ut och hittar på nånting. Det lustiga är att det inträffat flertalet gånger också! ;) Har någon annan stött på samma märkliga bugg? Jag har det inte!

EDIT: stavfel, på grund av mitt fuckade tangentbord.. (w00t)

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...