Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fabulous Life of parodin är ju bara :lol:

"Why have 1 Italian Infernus Sports Car when you can have 2? Then why have 2 Italian Infernus Sports Car when you can have 15!"

:(

Prova hoppa över köksbordet som finns i lägenheten. Han ramlar på ett fantastiskt roligt vis fyra gånger av fem. Jag asgarvar varje gång

;). Han ramlar typ framlänges och slår i huvudet i köksdisken, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ej att kunna ladda upp videon. Har provat fyra gånger med det blir samma sak direkt den är uppladdad;

Har heller ingen aning om hur man kontaktar Youtube och tar tag i problemet.

Skrot Theft Auto - What are you cooking?

00:00

*NOTE*

Sorry, this video was (probably?!) removed from Youtube by accident. Because of all leaked gameplay videos of GTA IV, my (more) Tags: gta iv grand theft auto violence trailer san andreas gameplay vice city lol parody joke ps3 playstation ps2 short film

Views: 0

Comments: 0

Added: April 29, 2008, 12:48 PM

Broadcast: Public | Rejected (terms of use violation)

Raw File: Good lord, why are you watching (a.k.a what are you cooking).wmv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde i hög fart mot en bil som stog och tankade och hoppade ut precis så att Niko skulle stanna på den tankande bilen och min egna bil skulle flyga iväg.

Jag vet inte riktigt hur det var. Men hur som helst så var det iaf en tjej som stog och gnällde om någonting, och jag plockade fram min bössa för att skjuta henne. Rädd som hon vart så började hon springa, och hon sprang fort som fan över gatan, och tittade åt höger och vänster för att se till så att ingen bil kom. Synd för henne dock att hon sprang så snabbt. Hon sprang rakt in i en stillastående taxi. Och med euphoria vart det ju naajs. Hon ramlade över motorhuven. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Jag gick upp på "Platypus" där en höll på att städa fartyget som för övrigt var väldigt snyggt gjort. Jag slog till honom med ett slag. Han börjar säga förolämpande ord till mig och slår till mig två gånger. Vad han sedan gör är helt obeskrivligt. Han springer iväg samtidigt som jag tror han flyr. Egentligen står han bakom containern och ringer polisen för att nästa stund komma tillbaka och börja slå mig. Så nu har jag både polisen och honom efter mig. Det slutar i att jag knivar honom och springer iväg. Men ändå roligt att han sprang undan för att ringa polisen och sedan komma tillbaka och försöka döda mig. Haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...