Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

Kände mig tvungen att göra en till STA film. Var rätt så svårt att göra denna och följa den riktiga någorlunda. Denna tråd är endå död så livar upp den med ett inlägg.

I can't let Ture down.. Sahara is teh shit! :(

Zip them up, children

Edit: Hoppas den blev lika lyckad som de förra. :P

Den var bra, men jag tyckte iaf att den var sämst av alla tre.

Allra bäst är helt klart första, så j*vla bra gjort när han pekar på kartan och säger "perhaps here, things will be different..." :D;):wub:

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mycket bra, kul att kunna hjälpa till. En sak jag stör mig på är frapstexten som kommer upp ibland. Nog att du tar klipp från spel, det är väl ok om du inte hittar. Men du skulle kunna ta bort den texten. Annars var det bara bra. :wub:

Svårt att ta bort den då man har gratis versionen av Fraps. Stör mig också som fan på texten.

Den var bra, men jag tyckte iaf att den var sämst av alla tre.

Allra bäst är helt klart första, så j*vla bra gjort när han pekar på kartan och säger "perhaps here, things will be different..." :D:(;)

Antagligen därför att den första videon ger ett mer seriöst intryck från början. Som jag sa någon gång tidagare var den första GTA trailern från grund och botten väldigt seriös. Det är mycket svårare att följa Move it up ladies än den looking for that speciall someone, just därför att det är mycket action. Dock har Zip it up, children roliga stunder som då Roman säger ''Welcome to America'' och man ser en låda mitt i öknen och en skylt där det står Sahara. Lika dumt då de säger att ''We're going to the top Nico.'' och de på en pinsto mitt ute i öknen.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Man får inte rickrolla efter första april! :ermm:

Vad hände med Skrot Theft Auto IV Trailer 4?

Ljudet på min dator har crashat och om ingen tar på sig jobbet att fixa det så blir det ingen på ett tag.

Kommer dock att vara väldigt svårt att göra en till. Det är uttjatat också, men det blir ju endå den sista.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ljudet på min dator har crashat och om ingen tar på sig jobbet att fixa det så blir det ingen på ett tag.

Kommer dock att vara väldigt svårt att göra en till. Det är uttjatat också, men det blir ju endå den sista.

Just det ja. Skulle ju göra det också. Kan fixa det nu. Chilla. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Njaa... Det är farligt så jag inte tycker att den var sämst av alla. Du hade ju blandat in Mafia Driv3r i den också, vilket jag inte tycker var helt lyckat. Däremot var resten väldigt bra, den fick mig att le några gånger. :)

Redigerad av Quattro
Driv3r, inte Mafia...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara meddela att den är klar nu. Den sista, vilket är jävligt skönt.. Tvångstankar for teh win.

Blev rätt så nöjd. Bara rätt så nöjd. Vi får se vad ni andra tycker.

Hier

Hahaha! Riktigt skön! :)

Edit:

Du hade ju blandat in Mafia i den också, vilket jag inte tycker var helt lyckat.

Hm, jag såg bara Driver (?) Eller har jag fel?

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow. "This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games"

Themself. :)

Jag tror jag vet varför också. Om man söker på gta iv gameplay kommer det upp en del videos. Går man in på dem står det (i allafall på dem jag sett på) ''This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games''. Förmodligen har jag bara råkat ut för att något päron har deletat den från Youtube för att personen/personerna trodde det var läkt gameplay från spelet. Dock rätt så ironiskt att man inte ser skillnad på Skrotnisse och GTA IV. :)

Sex minuter efter att jag laddat upp den hade jag haft upp emot 30 views vilket är mycket för mig. Förmodligen för att det var gameplay som tag.

Aja, kommer inte att ladda upp den för än på Tisdag, dvs 29 April.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag vet varför också. Om man söker på gta iv gameplay kommer det upp en del videos. Går man in på dem står det (i allafall på dem jag sett på) ''This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games''. Förmodligen har jag bara råkat ut för att något päron har deletat den från Youtube för att personen/personerna trodde det var läkt gameplay från spelet. Dock rätt så ironiskt att man inte ser skillnad på Skrotnisse och GTA IV. :)

Sex minuter efter att jag laddat upp den hade jag haft upp emot 30 views vilket är mycket för mig. Förmodligen för att det var gameplay som tag.

Aja, kommer inte att ladda upp den för än på Tisdag, dvs 29 April.

*BUMP*

Nu allihopa har spelet släppts och jag antar att flera personer har roliga saker att dela med sig av.

Glöm inte att spoilertagga möjliga spoilers!

Jag ska spela spelet för första gången om några minuter. Det blir skönt som fan. Och Cyprez, ladda upp videon om du inte gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...