Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den första matchar händelserna i trailern. I den här var det ljuden från trailern som matchade. Men i ettan var det som sagt även det de gjorde.

Den roliga var att jag försökte göra den första så den inte skulle matcha för mycket med händelserna. Försöker att inte ''efterlikna'' händelserna för mycket, har gjort om I den här (villket man ser eftersom det är en korrupt polis) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför den sista? Buuu!

Om den tredje trailern av GTA: IV är den sista så blir den tredje min sista också.

Btw, ändrade min trailer. Kändes på något sätt rätt. Var det rätt? >_<

Jag hoppas att den denna var lite bättre. Den följer GTA IV's trailer lite mer I händelserna, men inte helt - Då vore den värdelös. Fyllde på med litet lågklass humor då det sägs ''I've been searching for years.'' sedan ser man Ture stå med en kikare I ett jävla fönster. Det är inte så jätte stor skillnad. Trailern har huvudsakligen samma innehåll plus lite till. Lämna gärna ett spår. :blink:

http://youtube.com/watch?v=mSoqcovdHrk

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om den tredje trailern av GTA: IV är den sista så blir den tredje min sista också.

Btw, ändrade min trailer. Kändes på något sätt rätt. Var det rätt? >_<

Jag hoppas att den denna var lite bättre. Den följer GTA IV's trailer lite mer I händelserna, men inte helt - Då vore den värdelös. Fyllde på med litet lågklass humor då det sägs ''I've been searching for years.'' sedan ser man Ture stå med en kikare I ett jävla fönster. Det är inte så jätte stor skillnad. Trailern har huvudsakligen samma innehåll plus lite till. Lämna gärna ett spår. :P

http://youtube.com/watch?v=mSoqcovdHrk

:blink:;)

Lika bra som ettan, om inte bättre.

Har inte sett den tidigare versionen av denna, är för lat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<:blink:

Lika bra som ettan, om inte bättre.

Har inte sett den tidigare versionen av denna, är för lat.

Nja, nu tog du väl I lite. Charmen med den första videon är att den från grund och botten är extremt seriös. Den var den som fick oss att inse att GTA: IV kommer att mogna till. Mitt upp I allt ser hör och ser man en låda där en gubbe sitter I en rullstol, samt då Nico säger ''I've smuggled people''.

Aja, blev mer nöjd med denna version än den förra. Den tidigare versionen var enligt mig sämre. Vet inte vad andra tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, det var ju inte War of the worlds kvalité men jag skrattade till det gjorde jag >_<

Den sista trailer kommer att utspela sig I öknen. Vill inte säga mer än att ni kommer att få se Nick Buttic skjuta med gevär, eftersom det lär bli skjutande I den sista GTA trailern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...