Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

GTA IV har varit med i Conan O' Brien! På ett lite humoristiskt sätt. Se det! Skratt utlovas.

Part 1

[youtube-tagg]0kgo0VXGixk[/youtube-tagg]

Part 2

[youtube-tagg]JXGSwx29EjI[/youtube-tagg]

Jag såg dom i humortråden igår. Dom var (och är) roliga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När man

dödade den där snubben utanför arcaden i chinatown

åt Dwayne så hörde man på en nyhetssändning på radion ett vittne som sa "yeah I saw them ride away on there bikes outside the arcade, one of them was really pissed, they must have played one of those violent video games"

Smålog lite då <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Bump?

Åkte helikopter nyss och mitt över Star Junction fick jag lust att hoppa ur för att se vad som händer, åkte så högt upp man kunde med helikoptern och hoppa ut, drog rakt ner i marken och överlevde, gick ett par meter fram och kollade upp för att se vart helikoptern tog vägen, såg den inte, gick ett par meter till och SMACK helikoptern landade på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump?

Åkte helikopter nyss och mitt över Star Junction fick jag lust att hoppa ur för att se vad som händer, åkte så högt upp man kunde med helikoptern och hoppa ut, drog rakt ner i marken och överlevde, gick ett par meter fram och kollade upp för att se vart helikoptern tog vägen, såg den inte, gick ett par meter till och SMACK helikoptern landade på mig.

Ahaha. Underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Haha. Finfint!

Jag skulle åka på Helitour, och jag hade precis satt mig i helin (kom till first-person-view) och blivit välkomnad av heli-chaffören, när plötsligt, precis när vi lyfter, en man helt utan anledning "klickar på Y/trekant" för att dra ut mig. Helikoptern lyfter och han står i luften och det gör jag med, tills animationen är helt klar (han har dragit ut mig), då faller vi båda till marken (säkert 10-15 meter ner), men vi dör inte. Det var väldigt roligt. Jag hade inte heller gjort någonting fel innan. Han bara drog ut mig.

Och under en biljakt så tittade jag bakåt för att se hur långt efter poliserna var, och då ser jag att en polis helt utan anledning svänger rakt in på trottoaren och kör över en/två personer och sedan rakt in i ett hus/träd eller hur det nu var. Det var också lite roligt.

Tur att inte poliserna gör så i verkligheten. ^_^-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...