Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sak som hände mig igår var lite lol.

Var efterlyst och hade 4 stjärnor efter att ha skjutit en polis.

När jag skulle åka över bron över Colony island så hade polisen satt upp en vägspärr med polisbussar.

Och när jag närmar mig spärren så buggar spelet och en av bussarna flygger upp i luften (ca 30m).

Då tänkte jag "en öppning, slipper krocka mig igenom". Men när jag åker där bussen stog så rammlar den ner och träffar motorhuven så att Niko flyger ut och träffar en av dom andra bussarna och sen stuttsar iväg en bit. Niko ställer sig upp, men då "SPLAFF" kommer en polisbil och sladdar in i honom. Dog utav den krocken.

Hatar när sånt händer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Hehe, tyckte att det här var ganska roligt eftersom scene-grupper tydligen har ganska stora problem med att få ett fungerade crack. Inga uppmaningar här inte, ajja bajja. Köp spelet istället.

Quote:

Rockstar North

December 2nd, 2008 | 18:09

Dont bother to beat our protection, guys.

Think we spent 200k for you to play our game for free?

Think twice!

Quote:

Rockstar Upper East

December 2nd, 2008 | 18:24

You really cant crack this game believe me or not. We have done everything to stop you from playing it for free.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, tyckte att det här var ganska roligt eftersom scene-grupper tydligen har ganska stora problem med att få ett fungerade crack. Inga uppmaningar här inte, ajja bajja. Köp spelet istället.

Quote:

Rockstar North

December 2nd, 2008 | 18:09

Dont bother to beat our protection, guys.

Think we spent 200k for you to play our game for free?

Think twice!

Quote:

Rockstar Upper East

December 2nd, 2008 | 18:24

You really cant crack this game believe me or not. We have done everything to stop you from playing it for free.

Fan vad besvikna R* lär vara just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad besvikna R* lär vara just nu.

Jupp, för att jag sitter och spelar det. :o

Men som någon skrev på GTAForums, så kanske det var en dum plan från första början, alla dom här problemen, att släppa spelet och vänta på att det ska lyckas crackas, för att sedan när dom fixar problemen med spelet också röja bort möjligheterna att cracka på samma sätt igen, så att man måste cracka det på nytt.

Fast, jag kan inte spara, och det går skitsegt, och kameran skakar som fan. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad besvikna R* lär vara just nu.

Jag tror nog inte att dom är besvikna. De tjänade nog in deras 200k ganska fort pga. den långa tiden det tog för folk att lyckas cracka spelet. Att de sedan hade triggers i spelet gjorde att scene-grupperna var tvungna att spela igenom spelet för att kunna hitta de flesta. Bl.a. wobbly cam är en trigger. Jag gratulerar rockstar för vad dom lyckades åstakomma med deras skydd, det verkar löna sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog inte att dom är besvikna. De tjänade nog in deras 200k ganska fort pga. den långa tiden det tog för folk att lyckas cracka spelet. Att de sedan hade triggers i spelet gjorde att scene-grupperna var tvungna att spela igenom spelet för att kunna hitta de flesta. Bl.a. wobbly cam är en trigger. Jag gratulerar rockstar för vad dom lyckades åstakomma med deras skydd, det verkar löna sig.

Mycket sant, min son.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser verkligen GTA IV så dåligt ut om man inte har någon super dator?

Njae... Det som händer där är att datorn inte riktigt har hunnit placerat ut de riktiga texturerna och den riktiga omgivningen... Det han tittar på är... Hur ska jag förklara?... Det är som en liten "För" rendering av omgivningen bara för att man ska se vad som kommer även fast datorn inte hunnit laddat än... Sammanfattning, nej, spelet ser inte ut så på lägsta :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser verkligen GTA IV så dåligt ut om man inte har någon super dator?

Både det som Joe Dirt säger och att det är sjukt dåligt portat så många personer har problem med FPS raten, även dom med super datorer.

Men nu är ju bilden lite förminskad också, men det ser inte så fult ut. Texuterna spelar stor roll dock, det är inte många som kan ha högtsa på det utan prestanda förminskningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...