Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

var nyss ute me roman o spelade biljard.. när jag hade stjusat hem och den der "cutscenen" -that was fun NB call me if you wanna hang out soon. och sen helt utan anlednig så slår han niko i ansiktet...

allt bara för han inte kunde komma ut på andra sidan.

han kunde väll ha sagt nåt i stil me -can u PLEASE move coz i can't get out on this side.

Hahaha! :lol: Samma sak hände för mig nu. Sitter här och gråter av skratt, det ser och låter så jävla dumt.

Thanks, cousin! We should hang out again soon. I'm sorry, but this car is MINE! Varpå Niko blir slagen i huvudet och knuffad ur bilen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak hände mig som var lite lol.

Gick runt på en stor bilväg och blev på körd av en bil. Och ibland kan man bli lagom irriterad på det.

Så drog fram RPGn och sköt ett skot mot bilen. När bilen hade sprängs så skör någon på mig.

Jag kollar runt och ser en säkerhetsvakt stå och skjuta på mig från andra sidan vägen.

Bestämde mig för att skita i honom och körde iväg, men säkerhetsvakten gav inte upp, han hoppade in i en lastbil som stog parkerad och började jaga efter mig :doh:

Ganska kul att bli jagad faktiskt :doh:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak hände mig som var lite lol.

Gick runt på en stor bilväg och blev på körd av en bil. Och ibland kan man bli lagom irriterad på det.

Så drog fram RPGn och sköt ett skot mot bilen. När bilen hade sprängs så skör någon på mig.

Jag kollar runt och ser en säkerhetsvakt stå och skjuta på mig från andra sidan vägen.

Bestämde mig för att skita i honom och körde iväg, men säkerhetsvakten gav inte upp, han hoppade in i en lastbil som stog parkerad och började jaga efter mig :doh:

Ganska kul att bli jagad faktiskt -_-

Haha! :doh: Önskar att det kunde hända mig, var inträffade det uppenbarligen sällsynta fenomenet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nästan alltid när jag läser en historia om GTA IV där inga stadsdelar eller landmärken nämns (förmodligen oftast när inget sådant, men någonting om "vägen/vägarna" nämns) så föreställer jag mig att det utspelar sig på motorvägen nedanför "Swings of death".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! :unsure: Önskar att det kunde hända mig, var inträffade det uppenbarligen sällsynta fenomenet?

Hmm, är så dålig på vägar och områden. Har alltid var det när det gäller gta.

*kollar kartan*

Hewes st i Dukes. Om man kör på Dukes boulevard kommer man dit.

Man ska köra mot Meadows park och inte emot Soldiers plaza (den där bågen som man kan hoppa igenom).

På västersida ser man 2 bensintankar och en lastbil som står parkerad. Där finns också ett litet "vakthus"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, är så dålig på vägar och områden. Har alltid var det när det gäller gta.

*kollar kartan*

Hewes st i Dukes. Om man kör på Dukes boulevard kommer man dit.

Man ska köra mot Meadows park och inte emot Soldiers plaza (den där bågen som man kan hoppa igenom).

På västersida ser man 2 bensintankar och en lastbil som står parkerad. Där finns också ett litet "vakthus"

Tack så mycket! :unsure: Ska åka dit och ta mig en titt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! :blink: Samma sak hände för mig nu. Sitter här och gråter av skratt, det ser och låter så jävla dumt.

Thanks, cousin! We should hang out again soon. I'm sorry, but this car is MINE! Varpå Niko blir slagen i huvudet och knuffad ur bilen. :D

Exakt samma sak hände mig! Det var ett tag sen dock, men fyfan vad jag garvade. Hade precis skjutsat Roman till villan i Alongquin (stavning?) då en cutscene rullas som vanligt när han ska av. ''Thanks Cousin, we should hang out again soon, give me a call'' eller nåt i den stilen. Sen plöstligt skriker Roman till (minns inte vad han sa) och ger mig en höger så jag flyger ut i bilen, jag dog av garv då allså. Sen satt Roman kvar ett tag i bilen innan han öppna dörren och vandrade lugnt iväg, helsjukt =).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt samma sak hände mig! Det var ett tag sen dock, men fyfan vad jag garvade. Hade precis skjutsat Roman till villan i Alongquin (stavning?) då en cutscene rullas som vanligt när han ska av. ''Thanks Cousin, we should hang out again soon, give me a call'' eller nåt i den stilen. Sen plöstligt skriker Roman till (minns inte vad han sa) och ger mig en höger så jag flyger ut i bilen, jag dog av garv då allså. Sen satt Roman kvar ett tag i bilen innan han öppna dörren och vandrade lugnt iväg, helsjukt =).

Det är så jävla kul när det händer! Måste testa om det funkar när man dejtar. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak hände mig som var lite lol.

Gick runt på en stor bilväg och blev på körd av en bil. Och ibland kan man bli lagom irriterad på det.

Så drog fram RPGn och sköt ett skot mot bilen. När bilen hade sprängs så skör någon på mig.

Jag kollar runt och ser en säkerhetsvakt stå och skjuta på mig från andra sidan vägen.

Bestämde mig för att skita i honom och körde iväg, men säkerhetsvakten gav inte upp, han hoppade in i en lastbil som stog parkerad och började jaga efter mig >_<

Ganska kul att bli jagad faktiskt :w000t:

Hände samma här, fast jag va mitt i stan, i Brooker, när en polis snodde en Sanchez och försökte komma ikapp min Banshee ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...