Jump to content

Dagens LOL - NGL


VickeX
 Share

Recommended Posts

Dagens LOL för mig var nog när jag skulle ge några 'gangstas' däng i en lägenhet. Eftersom att jag inte ville att någon av dem skulle fly ut genom dörren så blockerade jag den med ett fordon. Jag gick upp en trappa och slog till en snubbe med min pistol och gick sedan vidare. Dessvärre verkaade alla ha försvunnit från lägenheten. Ingen hade passerat mig heller. Jag fortsatte uppåt och när jag nästan var högst upp, vid trappan som leder upp till taket, såg jag en snubbe springa där. Jag sprang efter och ni kan inte ana vad han gjorde. Han rusade rakt frammåt, utan tvekan, och hoppade ut från byggnaden. När jag tittade ner låg han helt stilla. Han var död. Han var dock inte ensam. När jag tittade ner låg det fyra till fem andra lik där. WTF?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni vet prästen / den överdrivet kristna som brukar stå utanför safehouset i Bohan? Nu har jag för första gången sett en annan där. Ha har en keps bakåfram och en vit tröja, han gnäller om att han älskar oss alla och att allting är en lögn. "The gouvernment is a lie, they put spies in the toilet to watch us. They use drugs to controll you. You need loooove. I love you, love me back. Blabla" I heard this voice when i was flying. And the words were beutiful, really, beutiful. Biology doesn't exist, it's a lie. Blabla. Han börjar nya hela tiden. Tidigare så sa han "the government wants to harvest our dead bodies and turn it into cheeeeeeze". Helt otroligt. :lol:

Haha.

"Hear me when i say this. I have been to the other side. It's beutiful, they have elephants". I love you!!! That makes me crazy! They are lying to you".

Seriously, ni måste gå dit och söka efter honom, han är skitrolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet prästen / den överdrivet kristna som brukar stå utanför safehouset i Bohan? Nu har jag för första gången sett en annan där. Ha har en keps bakåfram och en vit tröja, han gnäller om att han älskar oss alla och att allting är en lögn. "The gouvernment is a lie, they put spies in the toilet to watch us. They use drugs to controll you. You need loooove. I love you, love me back. Blabla" I heard this voice when i was flying. And the words were beutiful, really, beutiful. Biology doesn't exist, it's a lie. Blabla. Han börjar nya hela tiden. Tidigare så sa han "the government wants to harvest our dead bodies and turn it into cheeeeeeze". Helt otroligt. :lol:

Haha.

"Hear me when i say this. I have been to the other side. It's beutiful, they have elephants". I love you!!! That makes me crazy! They are lying to you".

Seriously, ni måste gå dit och söka efter honom, han är skitrolig.

Jag kan inte låta bli att döda idioterna. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni vet prästen / den överdrivet kristna som brukar stå utanför safehouset i Bohan? Nu har jag för första gången sett en annan där. Ha har en keps bakåfram och en vit tröja, han gnäller om att han älskar oss alla och att allting är en lögn. "The gouvernment is a lie, they put spies in the toilet to watch us. They use drugs to controll you. You need loooove. I love you, love me back. Blabla" I heard this voice when i was flying. And the words were beutiful, really, beutiful. Biology doesn't exist, it's a lie. Blabla. Han börjar nya hela tiden. Tidigare så sa han "the government wants to harvest our dead bodies and turn it into cheeeeeeze". Helt otroligt. :lol:

Haha.

"Hear me when i say this. I have been to the other side. It's beutiful, they have elephants". I love you!!! That makes me crazy! They are lying to you".

Seriously, ni måste gå dit och söka efter honom, han är skitrolig.

En liten tvångsgrej jag har skaffat mig under min speltid i GTA IV är att ALLTID döda dom idioterna. Brukar slå på dom med baseballträ om och om igen. Skön känsla liksom. Jag kan inte passera en sån person utan att döda honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj oj oj! Nu har jag spelat GTA IV i kanske sammanlagt 10 timmar och endå bara gjort tre uppdrag. Resten av tiden har jag använt till att bara njuta av allt som händer i LC. Här är lite roliga saker jag råkat ut för:

Jag går upp på Schutter Station t-bane station och ser där en kvinna som vandrar omkring på spåret som om det vore det mest naturliga i världen. Jag tänker för mig själv, varför? Det får jag snart reda på. Kvinnans mobil börjar nämnligen ringa och när hon svarar säger hon "Hello, i'm so stoned" :o

En gång puttade jag ner en man på spåret vid Hove Beach stationen, men istället för att ta sig upp på perongen igen så springar han sin väg längs spåret :confused:! Var han rädd för mig kanske?

Vid Gocart banan på Firefly Island finns det en skylt som säger "Drivers licence not required but you must know how to drive" :confused:

En tiggare kom fram till mig och sa "I need money, not food, MONEY!" :lol:

GTA IV är ett underbart spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj oj oj! Nu har jag spelat GTA IV i kanske sammanlagt 10 timmar och endå bara gjort tre uppdrag. Resten av tiden har jag använt till att bara njuta av allt som händer i LC. Här är lite roliga saker jag råkat ut för:

Jag går upp på Schutter Station t-bane station och ser där en kvinna som vandrar omkring på spåret som om det vore det mest naturliga i världen. Jag tänker för mig själv, varför? Det får jag snart reda på. Kvinnans mobil börjar nämnligen ringa och när hon svarar säger hon "Hello, i'm so stoned" :o

En gång puttade jag ner en man på spåret vid Hove Beach stationen, men istället för att ta sig upp på perongen igen så springar han sin väg längs spåret :confused:! Var han rädd för mig kanske?

Vid Gocart banan på Firefly Island finns det en skylt som säger "Drivers licence not required but you must know how to drive" :confused:

En tiggare kom fram till mig och sa "I need money, not food, MONEY!" :lol:

GTA IV är ett underbart spel!

:lol: Ja det är det verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde lite Deathmatch förut idag och det hände en små rolig sak.

Jag hittar en cross och åker mot min fiende som kommit runt hörnet.

Jag börjar skjuta med min Uzi och han gör likadant, jag dör och ramlar av crossen.

Nu till det roliga, crossen glider fram på sidan mot min fiende och rätt på honom, så att han dör.

Jag skrattade rätt mycket då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha skrattade av detta :)

"Mohammed, where the fuck are..... Oh! Miss Weinstock, no no, not you... What can i do for you today"

Haha! Klarade precis det uppdraget! Det är skönt när han pratar med feminin röst i början också "What? No, i'm not gay" :lol:

Haha! Den där saxofonsnubben är allt bra rolig. Jag gick upp på den övre plattformen på Hove Beach Station och såg där saxofongubben. Jag stannade och lyssnade lite på den fina musiken och gav honom lite pengar. Tack säger han och fortsätter spela. När sen tunnelbanan kommer in på stationen så slänger han ifrån sig saxofonen, går på tåget och åker iväg ^_^

En sak är säker, ambulanskillarna är helt dumma i huvudet. Jag råkade köra på en stackars motorcyklist på vägen ner mot East Hook. Han trillar ju så klart av och slår flera volter innan han stannar, liggandes livlös på marken. Jag känner mig snäll, så jag stannar, kliver ur bilen och ringer efter en ambulans. När den väl kommer stannar den precis vid sidan om killen på marken. En ambulanskille kliver ur och står nu precis brevid kroppen. "God damned prank caller" Sen drar de därifrån :lol:

Jag var med om en, kanske inte så rolig grej, men häftig. Jag hade knuffat ner en kille på spåret (det är skitroligt :lol: ) och sparkat honom några gånger så att han fortfarande var vid liv men inte orkade ta sig upp på fötter. Precis när tunnelbanan kommer och ska köra på honom så ser jag hur han vänder lite på överkroppen och tittar på tåget. Coolt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...