Jump to content

Dagens PK-Sverige


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Som det stod här på förra sidan, ska man skratta eller gråta?

Bär man tors hammare så är man rasist.

Bär man svenska flaggan är man rasist.

osv.

Så jävla löjligt så det bara inte är sant. Turkarna, araberna och övrig invandrar befolkning,

skall veta att dom inte är i sitt hemland längre. Vill dom slippa deras främlingsfientlighet,

som i Sverige kallas nationalitet skall dom åka tillbaks dit dom kom i från inte förstöra sveriges kultur.

Och där kommer också AFA in, fortsätter dem som de håller på kommer det inte efter några år finnas

något Sverige kvar.

Fel folk sitter i riksdagen, så jävla rädda för att kallas främlingsfientliga så se sätter svansen mellan benen

när de hör ordet Rasist!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som det stod här på förra sidan, ska man skratta eller gråta?

Bär man tors hammare så är man rasist.

Bär man svenska flaggan är man rasist.

osv.

Så jävla löjligt så det bara inte är sant. Turkarna, araberna och övrig invandrar befolkning,

skall veta att dom inte är i sitt hemland längre. Vill dom slippa deras främlingsfientlighet,

som i Sverige kallas nationalitet skall dom åka tillbaks dit dom kom i från inte förstöra sveriges kultur.

Och där kommer också AFA in, fortsätter dem som de håller på kommer det inte efter några år finnas

något Sverige kvar.

Fel folk sitter i riksdagen, så jävla rädda för att kallas främlingsfientliga så se sätter svansen mellan benen

när de hör ordet Rasist!

:teehee::P;)

Du bor ju inte ens i Sverige. Förresten förstör din jävla bonne-kultur mer än random invandrarkultur

Jacker: Sånt där är rent åt helvete, dock.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:teehee::P;)

Du bor ju inte ens i Sverige. Förresten förstör din jävla bonne-kultur mer än random invandrarkultur

Jacker: Sånt där är rent åt helvete, dock.

Word!

Ett av Sveriges stora misstag är att inte förstå fördelarna med invandrarkulturen och arbetskraften som kommer.

---

Lägg märke till I lols signatur "Pluton Svea", och han ska posta i en tråd om politisk korrekthet?

Kan ge er lite lyrics på en av deras kändaste låtar

Pluton Svea - Fjärde Riket

Nu har vi tröttnat på o stå med öppna händer

Och välkomnat slödder från andra länder

Otacksamma blattar och parasiter

Ja, det är dom som över Sveriges gränser smiter

Med falska papper och falsk identitet

Dom försörjer sig med kriminalitet

Vi är snart en minoritet i vårt eget land

Men det ska vi ändra på, snart står ghettona i brand

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Ja, nu ska ni få se även om ni inte vill

Hur den ariska eliten tar sex miljoner till

Dom som inte är med oss dom ska rensas ut

Sionismens imperium krossar vi till slut

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Vår ädla ras skall ädel förbli

Rasblandning är självmord och förräderi

Svea pluton med vapen i hand

Vi kämpar för vårt faderland!

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen!

Svastika fanan ska vaja igen!

Svastika fanan ska vaja igen!

Trevlig grabb va?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ge er lite lyrics på en av deras kändaste låtar

Pluton Svea - Fjärde Riket

Nu har vi tröttnat på o stå med öppna händer

Och välkomnat slödder från andra länder

Otacksamma blattar och parasiter

Ja, det är dom som över Sveriges gränser smiter

Med falska papper och falsk identitet

Dom försörjer sig med kriminalitet

Vi är snart en minoritet i vårt eget land

Men det ska vi ändra på, snart står ghettona i brand

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Ja, nu ska ni få se även om ni inte vill

Hur den ariska eliten tar sex miljoner till

Dom som inte är med oss dom ska rensas ut

Sionismens imperium krossar vi till slut

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Vår ädla ras skall ädel förbli

Rasblandning är självmord och förräderi

Svea pluton med vapen i hand

Vi kämpar för vårt faderland!

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen!

Svastika fanan ska vaja igen!

Svastika fanan ska vaja igen!

Ahh nostalgi :teehee: Måste tanka den låten nu bara för det :P

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att jag sympatiserar med I_lol, men det luktar väldigt mycket PK om ditt inlägg om jag får säga det själv. ^_^

Det blir ju lite overkill när man inte kan säga vad man tycker för att det skulle vara PK. Hans äckliga bondeliv är fakiskt mycket värre för Sverige än bråkiga invandrare, oavsett om det är PK eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På den här bilden har Sway den brittiska flaggan som bandana, vilket ingen reagerar på. Men om en svensk rappare skulle göra likadant skulle man direkt förknippa det med rasism.

Sway_Demo_cover_910864_0.gif

Det är lite synd att man inte får vara stolt över att bo i Sverige/vara svensk utan att bli kallad rasist. Jag skyller på sverigedemokraterna och alla andra fåniga extremister som har dragit skam över den svenska fanan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir ju lite overkill när man inte kan säga vad man tycker för att det skulle vara PK. Hans äckliga bondeliv är fakiskt mycket värre för Sverige än bråkiga invandrare, oavsett om det är PK eller inte.

Jag menade att du var snabb med att klanka ned på hans åsikter, och påstå att hans (svenska) kultur är värre än utländsk (I PK- världen är allt svenskt rasistiskt och kränkande, som vi märkt). Klart att du får säga vad du tycker, men jag får också säga vad jag tycker. :cry: "Bondeliv värre bråkiga invandrare", hur menar du då? Livsstil och våld är väl inte samma sak? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menade att du var snabb med att klanka ned på hans åsikter, och påstå att hans (svenska) kultur är värre än utländsk (I PK- världen är allt svenskt rasistiskt och kränkande, som vi märkt). Klart att du får säga vad du tycker, men jag får också säga vad jag tycker. :cry: "Bondeliv värre bråkiga invandrare", hur menar du då? Livsstil och våld är väl inte samma sak? ^_^

Jag vet inte om jag hade så mycket annat att säga någonting om än det, det var liksom det jag reagerade på. Klanka ner på låter väldigt negativt, jag tycker själv att det livet som han lever är det äckligase och mest motbjudande som jag vet och att såna personer är mycket värre än de "bråkiga invandrarna" som han och Pluton Svea-killarna vill utrota.

PK-hypen börjar gå lite för långt, vet inte riktigt var du vill komma. Jag säger vad jag tycker för att jag tycker så, inte för att jag har lärt mig tycka så eftersom att det är politiskt korrekt.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag hade så mycket annat att säga någonting om än det, det var liksom det jag reagerade på. Klanka ner på låter väldigt negativt, jag tycker själv att det livet som han lever är det äckligase och mest motbjudande som jag vet och att såna personer är mycket värre än de "bråkiga invandrarna" som han och Pluton Svea-killarna vill utrota.

PK-hypen börjar gå lite för långt, vet inte riktigt var du vill komma.

" ^_^:cry::lol:

Du är dum, för jag bestämmer!!"

Ungefär så läste jag ditt svar till I_lol, det är det jag menar. Vad du tycker är äckligt och inte äckligt bryr jag mig inte direkt om i denna diskussion. Gillar inte bonn- raggarstil precis som du, men jag tycker inte bättre om t.ex. arabiska kulturer. Är jag rasist för det? Är du omvänd rasist eftersom du inte tycker om I_lols kultur? Alla som på något vis ställer sig kritiska till den förda invandringspolitiken kallas för rasister eller främlingsfientliga. Även om det oftast är just dessa personer som kritiserar är det knappast rättvist mot de som faktiskt inte är rasister, men ändå kritiska mot invandringspolitiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, I lol representerar bara den i majoritet förekommande, traditionella, finska, restriktiva attityden gentemot invandring.

Inget fel med det.

Jo ^_^

"Alla som på något vis ställer sig kritiska till den förda invandringspolitiken kallas för rasister eller främlingsfientliga."

Inte av mig, du vet. Jag tycker inte integrationspolitiken är klockren precis. Jag har inte påstått någonting av det du frågar om Jacker, så jag vet inte om jag bör svara på dem. Svaren vet du nog själv :cry:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo :lol:

"Alla som på något vis ställer sig kritiska till den förda invandringspolitiken kallas för rasister eller främlingsfientliga."

Inte av mig, du vet. Jag tycker inte integrationspolitiken är klockren precis. Jag har inte påstått någonting av det du frågar om Jacker, så jag vet inte om jag bör svara på dem. Svaren vet du nog själv :(

Okej, jag kan ha missuppfattat dig. ^_^ Men ditt inlägg gav iaf lite PK- vibbar, titta efter så kanske du förstår. :cry:

Kanske man skulle starta en tråd om invandring & integration och hoppas på att det inte blir allt för mycket tjat om "rasister"... Det verkar ju värt att disskutera här på forumet, då sånt brukar locka mycket folk till diskussion.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag kan ha missuppfattat dig. :cry: Men ditt inlägg gav iaf lite PK- vibbar, titta efter så kanske du förstår. :lol:

Kanske man skulle starta en tråd om invandring & integration och hoppas på att det inte blir allt för mycket tjat om "rasister"... Det verkar ju värt att disskutera här på forumet, då sånt brukar locka mycket folk till diskussion.

Har ju egentligen aldrig funnits någon sådan då det mesta har varit rasismtrådar, med pollfrågor som "är du rasist?" och vidare ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske man skulle starta en tråd om invandring & integration och hoppas på att det inte blir allt för mycket tjat om "rasister"... Det verkar ju värt att disskutera här på forumet, då sånt brukar locka mycket folk till diskussion.

Det spårar ur varje gång eftersom alla smårasister måste släppa ut all sin "vrede" på internet. ^_^ Dessutom så finns det inte tillräckligt många invandrare här som kan ge er ett annat perspektiv på frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...