Jump to content

Dagens PK-Sverige


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Provat att läsa artikeln? Det är knappast pga att han inte lät dem sjukskrivas han blev anmäld.

"invandrargrupper från Medelhavet, där en make/maka har sjukpension, så ökar sannolikheten att även den andra parten kommer att 'insjukna' i någon sjukpensionsgrundande åkomma. Detta gäller i synnerhet greker och turkar"

"det enda som gällde för henne var en enkelbiljett till Grekland"

"personer från ett visst område i Grekland var legendariska redan på 70-talet för sin karghet, dåliga anpassning i Sverige och sin benägenhet att sjukkassa sig"

Visst är "pk:n" överdriven i vårt samhälle men stör mig mer på denna anti-pk som växer fram. Om man vägrar använda utryck som neger, blatte, musselman och faktiskt kan sätta sig in i andra personers situation så är man pk.

Jag förstår vad du menar och är väl medveten om det. Men det här är väl ändå inte rasistiskt om man jämför med mycket annat? Han hade kanske handskas mycket med sånt här folk förr, och visste med ganska stor säkerhet hur det låg till av erfarenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår vad du menar och är väl medveten om det. Men det här är väl ändå inte rasistiskt om man jämför med mycket annat? Han hade kanske handskas mycket med sånt här folk förr, och visste med ganska stor säkerhet hur det låg till av erfarenhet.

Rasism är väl knappast relativt och nej det kanske inte var rasism av läkaren men han visar klart dåligt omdöme genom att skriva sådant i sitt utlåtande. Bara rätt att han blev anmäld, om DO var rätt instans vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är lite konstigt att en del svenskar skriver att invandrarsens kulturer är så bra för Sverige m.m. när dom själva bor i en stadsdel med bara svenskar (jag säger inte att någon av ni gör så).

Varför bor dom inte i en stadsdel med mycket invandrare där det finns mycket olika kulturer? :teehee:

Där bor massvis med zigenare och blattar (z0mg) där jag bor, och jag klagar på den höga musiken dom spelar; Turkar som... Uhm... Vill inte kalla det att sjunga, men att gnälla eller yla.

Hur som helst tycker jag det är skitkul att jävlas med PK-personer, och lite då och då låtsas jag faktiskt vara PK själv. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte Reinfeldt protesterar mot muslimernas krav imorgon så kommer SD att publicera Muhammed-teckningarna på deras hemsida.

Jag förutsätter att statministern vid morgondagens möte mycket kraftigt kommer att protestera mot de framförda kraven, samtidigt som han tydligt markerar att den svenska yttrandefriheten inte är förhandlingsbar. Om så inte sker ser vi oss tvungna att under morgondagen publicera Lars Vilks Muhammedteckningar på vår hemsida, som en manifestation för yttrandefriheten och Sveriges oberoende.

http://www.sverigedemokraterna.net/index.p...news&id=889

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte Reinfeldt protesterar mot muslimernas krav imorgon så kommer SD att publicera Muhammed-teckningarna på deras hemsida.

Jag förutsätter att statministern vid morgondagens möte mycket kraftigt kommer att protestera mot de framförda kraven, samtidigt som han tydligt markerar att den svenska yttrandefriheten inte är förhandlingsbar. Om så inte sker ser vi oss tvungna att under morgondagen publicera Lars Vilks Muhammedteckningar på vår hemsida, som en manifestation för yttrandefriheten och Sveriges oberoende.

http://www.sverigedemokraterna.net/index.p...news&id=889

Haha. Reinfeldt fegade ur, bilderna är nu publicerade.

*tar fram popcorn och läsk för de kommande månaderna*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte Reinfeldt protesterar mot muslimernas krav imorgon så kommer SD att publicera Muhammed-teckningarna på deras hemsida.

Jag förutsätter att statministern vid morgondagens möte mycket kraftigt kommer att protestera mot de framförda kraven, samtidigt som han tydligt markerar att den svenska yttrandefriheten inte är förhandlingsbar. Om så inte sker ser vi oss tvungna att under morgondagen publicera Lars Vilks Muhammedteckningar på vår hemsida, som en manifestation för yttrandefriheten och Sveriges oberoende.

http://www.sverigedemokraterna.net/index.p...news&id=889

Men inte fan ska vi ha svenska nationalistäckel som motpol till muslimernas idioti... det funkar sig inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...