Jump to content

Dagens PK-Sverige


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Äsch, I lol representerar bara den i majoritet förekommande, traditionella, finska, restriktiva attityden gentemot invandring.

Inget fel med det.

I hans avatar står det Pluton Svea, och du läste ju själv vilken lyrik det är som de framför...

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Ja, nu ska ni få se även om ni inte vill

Hur den ariska eliten tar sex miljoner till

Dom som inte är med oss dom ska rensas ut

Sionismens imperium krossar vi till slut

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Att hylla ett nynazistiskt band som uppmuntrar till judeförföljelse tycker jag är ganska, jälva, förbannat fel. Men vi har ju haft olika åsikter förrut Umberto...

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I hans avatar står det Pluton Svea, och du läste ju själv vilken lyrik det är som de framför...

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Fjärde riket ska vakna för alltid

Så slut dig till dom ariska soldaterna min vän

Svastika fanan ska vaja igen

Ja, nu ska ni få se även om ni inte vill

Hur den ariska eliten tar sex miljoner till

Dom som inte är med oss dom ska rensas ut

Sionismens imperium krossar vi till slut

Tiden äro inne för en lång och blodig strid

Att hylla ett nynazistiskt band som uppmuntrar till judeförföljelse tycker jag är ganska, jälva, förbannat fel. Men vi har ju haft olika åsikter förrut Umberto...

Jag kommenterade endast det han framförde i sitt inlägg, inte hans signatur/musiksmak; vidare läste jag inte låttexten förrän nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är lite konstigt att en del svenskar skriver att invandrarsens kulturer är så bra för Sverige m.m. när dom själva bor i en stadsdel med bara svenskar (jag säger inte att någon av ni gör så).

Varför bor dom inte i en stadsdel med mycket invandrare där det finns mycket olika kulturer? ^_^

Här väl inte med var dom bor att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjävlklart inte. Det är ju därför det så uppdelat och segrerat i städerna.

Om du syftar på "blattar" så kan jag säga att här i förorterna är det inte segregerat, vi är alla från massor av olika kulturer. Det är nissarna på Djursholm som är segregerade.

Ursäkta om det inte var det du syftade på. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Om du syftar på "blattar" så kan jag säga att här i förorterna är det inte segregerat, vi är alla från massor av olika kulturer. Det är nissarna på Djursholm som är segregerade.

Ursäkta om det inte var det du syftade på. :wub:

Jag har ingen källa på det nu, men Stockholm, Göteborg och Malmö ska tydligen vara några av norra halvklotets mest segererade städer. Möjligtvis att det skett en förbättring över åren...

- - -

"Sverige kritiseras för avvisningar"

"Det behövs inte särskilt mycket för att en person ska anses som en säkerhetsrisk"

No shit, det räcker med misstankar om kopplingar till terrorism. Simple as that... Förresten är det rutin att avvisa terrormisstänka personer i alla länder. Eller SÄPO, FBI, osv sitter kanske bara och terrorstämplar personer för skojs skull...? Förresten låter väl 65 avvisningar på sammanlagt 238.000 ansökningar om Asyl eller visum mycket lite?

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- - -

"Sverige kritiseras för avvisningar"

"Det behövs inte särskilt mycket för att en person ska anses som en säkerhetsrisk"

No shit, det räcker med misstankar om kopplingar till terrorism. Simple as that... Förresten är det rutin att avvisa terrormisstänka personer i alla länder. Eller SÄPO, FBI, osv sitter kanske bara och terrorstämplar personer för skojs skull...? Förresten låter väl 65 avvisningar på sammanlagt 238.000 ansökningar om Asyl eller visum mycket lite?

Så dumt! Sverige har ju typ 18 gånger mer invandrare än Finland och så klagar de på att vi utvisar för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Detta handlar inte om Sverige, men likväl om politisk korrekthet. Jag skulle slå upp ordet "fuck" i Webster's. Detta bemöttes jag med:

I'm sorry, the word you requested may be inappropriate for children.

We require a password to view the page.

The answer to any of these questions is a valid password for this page:

1. Cher's former partner's last name (4 letters)

2. The cube root of twenty seven (5 letters)

3. The "incident" before the Vietnam War (6 letters)

4. The theory that physiology and physics are drivers of economics (15 letters)

5. A good mustard (5 letters)

:rolleyes:^_^^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta handlar inte om Sverige, men likväl om politisk korrekthet. Jag skulle slå upp ordet "fuck" i Webster's. Detta bemöttes jag med:

:rolleyes:^_^^_^

Haha, crapcakes...

- - -

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=572&a=675316

"Hatbrottsåklagare Bengt Kulin i Västerås anser att händelsen skulle kunna klassas som hatbrott."

Wow, hatbrott för att man slår ned någon som taffsar på än. Brudar uppmanas bära pepparsprej (t.ex.) för att kunna försvara sig mot sådana här pervon. Men om en man slår ned en bög som taffsar på än är det utan tvekan ett hatbrott.

Förresten - "alla som inte gillar pridefestivalen er homofober!!!!11 :D:angry::angry: ". Någon annan som får den känslan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni några favoiter bland PK-händelser från skolan som ni vill dela med er av?

I mina skolor har jag aldrig reagerat överdrivet bland några sådana händelser, inte vad jag kan minnas.

Det är väl möjligtvis en enstaka muslimsk tjej i högstadiet som fick tillåtelse att bära huvudbonad trots att det rådde ett totalt icke diskutabelt förbud mot sådana, minns att ett flertal hävdade att de i sin egen religion minsann var tvungna att bära keps, egentligen tyckte jag att det var jävligt löjligt, men på ett sätt förstod jag lite utav deras resonemang.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni några favoiter bland PK-händelser från skolan som ni vill dela med er av?

I mina skolor har jag aldrig reagerat överdrivet bland några sådana händelser, inte vad jag kan minnas.

Det är väl möjligtvis en enstaka muslimsk tjej i högstadiet som fick tillåtelse att bära huvudbonad trots att det rådde ett totalt icke diskutabelt förbud mot sådana, minns att ett flertal hävdade att de i sin egen religion minsann var tvungna att bära keps, egentligen tyckte jag att det var jävligt löjligt, men på ett sätt förstod jag lite utav deras resonemang.

Den där dumma gamla huvudbonad regeln kan man kasta åt helvete. På min gamla skola så tog det kanske 4-5 minuter av varje lektion för lärarna att säga åt alla elever att ta av sig keps osv. Och det blir ju bara mer tjat efter varje år som går eftersom det kommer nya 7:or till skolan. Så efter ett tag så tog dem bort regeln och efter det så funkade allt perfekt, ingen som stör sig eller skadas om någon annan har en keps på sig + Lärarna slipper tjata på alla elever och får mer tid att undervisa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, hatbrott för att man slår ned någon som taffsar på än. Brudar uppmanas bära pepparsprej (t.ex.) för att kunna försvara sig mot sådana här pervon. Men om en man slår ned en bög som taffsar på än är det utan tvekan ett hatbrott.

Så jävla befängt så det finns fan inte ord för det....

Förresten - "alla som inte gillar pridefestivalen er homofober!!!!11 :rolleyes:^_^^_^ ". Någon annan som får den känslan?

Ja, definitivt. Men det är som med allt annat i Sverige. Är man emot något av olika principer är man emot hela "konceptet". Jag personligen är moståndare till Pridefestivalen därför att jag inte förstår vitsen med den. Ska det finnas en stolthetsfestival för varje minoritet liksom. Dessutom är det grymt fånigt, hela tillställningen. Och alla svenskar bara hoppar på trenden och ser upp till bögpojkarna och flatbrudarna. "YEAH PRIDE FAN VAD ROOOLIGT ME BÖGAR PÅ STAN". Sånt blir jag fan galen på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...