Jump to content

Dagens PK-Sverige


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

Jepp, negro och neger är helt enkelt 2 totalt skilda ord.

Din poäng är alltså att du är så jävla bränd att du motsäger ditt eget argument?

Argument?

Det enda jag "lagt fram" är att ordet negro på spanska betyder svart, och att ordet neger troligtvis härstammar från det ordet.

Så informera mig om vart jag har "motsagt" mitt argument? :lol:

Kan väl underlätta min förra post lite och säga att negro och neger inte har samma synonym i dagens läge, då.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitsubishi-reklam stoppas

När amerikanska Mitsubishi fick syn på filmerna tvingade man Mitsubishi Sverige att genast stoppa kampanjen. Risken för att man skulle bli stämd för diskriminering eller ge varumärket en felaktig bild ansågs vara för stor.

Torde då detta inte ge en motsatt effekt då Mitsubishi absolut inte verkar vilja förknippas med "vräkiga" afroamerikaner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
*BUMP*

Vilket är det absolut bästa sättet att reta gallfeber på PK:are med? Känner mig bara jävligt sugen, PK:are ska drivas till vansinne! :rolleyes:

"Anything Anytime Anyplace For No Reason At All" - Frank Zappa

Snacka om incest. Hade en diskussion (läs försökte ha en diskussion) med familjen och det slutade i ett hejdundrande bråk om hur sinnessjuk jag är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du att din familj består av PK:are, och du försökte reta upp dem? :rolleyes:

Nej, jag menar att jag upptäckte att den består av PK:are (bortsett från mig då såklart), och att jag försökte ha en civiliserad diskussion med dem. Det var inte av uppsåt som jag retade upp dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*BUMP*

Vilket är det absolut bästa sättet att reta gallfeber på PK:are med? Känner mig bara jävligt sugen, PK:are ska drivas till vansinne! :rolleyes:

"Anything Anytime Anyplace For No Reason At All" - Frank Zappa

Om en mörkhyad (PK!) hävdar att han är 2:a eller 3:e generationen svensk så säg då iskallt:

'Kallar du en höna som är född i ett stall för häst?' och gå sen därifrån, that oughta show 'em.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Att sätta på sig någon tshirthell-tröja kan nog få igång vissa.

Ex.

"I surfed the Tsunami 2004"

"Global warming is awesome"

osv.

PC: När du skriver "mörkhyad", menar du då att de inte är lika mycket värda som vita då eller!?!? Skriver du "om en vithhyad[...]" eller!??!!?? :lol:-_-:mellow: :mellow: :mellow: :mellow: :mellow::rolleyes:

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...