Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Ser säxig ut men tvivlar på slide locket för att komma åt alla kontroller. Storleken jämnfört med handen så verkar den fan GRYMT liten. För typ små barn.

Hoppas på fejk :)

Mja, möjligtvis något bra spel om jag inte hittar nån film! :D

Edit: Kan man göra om Xvid filmer så man kan spela dom i pspn?

Ja, det finns PSP video som låter dig convertera om filmer, gratis men med AD's.

Själv gjorde jag om BOLT HD till PSP format , tog ca 500 mb. :D

Annars ett kul spel, N+. litet (ca 90 mb) och kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser säxig ut men tvivlar på slide locket för att komma åt alla kontroller. Storleken jämnfört med handen så verkar den fan GRYMT liten. För typ små barn.

Hoppas på fejk :)

Garanterat äkta. Till och med John Koller (chef för PSP-avdelningen) har visat upp den och pratat om funktionerna. Jag tycker den ser störtläcker ut, synd bara att skärmen är något mindre (3.8" mot 4.3" är faktiskt en del skillnad. 1.26 cm horisontellt är mer än det låter.) och att de till synes lyckats fucka upp joystickspaken ÄNNU VÄRRE än förr. Hade det inte varit för att jag redan har en PSP och att det knappt finns några spel längre hade jag blivit sugen. Designmässigt är det ju ett mästerverk. Börjar likna Blackberry. :D

http://pspupdates.qj.net/PSP-Go-revealed-i...g/49/aid/131772

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det nog blir ett köp om den (som det ryktas om) har en touchscreen och något som liknar appstore så att man kan ladda ner småspel.

Sen är ju frågan, nu när det blir en nerladdningsbar tjänst. Tror ni inte att de blir svårt att sälja fullpris spel över den tjänsten? För DS och Ipod säljer ju också spel över Internet, men till ett billigare pris. Jag tror att den vanlig konsumenten som inte kan så mycket om spel kommer att tänka "Man kan ladda ner spel på alla tre men spelen på PSP är dyrare, jag köper nog en Ipod/DS".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Garanterat äkta. Till och med John Koller (chef för PSP-avdelningen) har visat upp den och pratat om funktionerna. Jag tycker den ser störtläcker ut, synd bara att skärmen är något mindre (3.8" mot 4.3" är faktiskt en del skillnad. 1.26 cm horisontellt är mer än det låter.) och att de till synes lyckats fucka upp joystickspaken ÄNNU VÄRRE än förr. Hade det inte varit för att jag redan har en PSP och att det knappt finns några spel längre hade jag blivit sugen. Designmässigt är det ju ett mästerverk. Börjar likna Blackberry. :naughty:

http://pspupdates.qj.net/PSP-Go-revealed-i...g/49/aid/131772

Mmm, läste det. FAN....

Men PSP GO, Ingen UMD. Bara flash och man får spel genom att tanka. FAN.

Vart jävligt glad senare:

"Will PSP GO replace PSP 3000? or will you still sell both?

- No, PSP GO is not going to replace PSP 3000. You will still be enable to get PSP 3000"

Så det kommer förhoppningsvis en RIKTIG ersättare till PSP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Epicdubbelpost.

Hur får man in subtitles till filmen? Jag har provat och lägga en .srt fil i samma mapp som filmen ligger i med det funkar inte.

Vad är epic med den?

PSPn har såvitt jag vet inget stöd för .srt filer i undertextssyfte. Du måste nog rippa in texterna i filmen innan du lägger över den. Googla på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...