Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Fett nice, nu kan jag också ligga i sängen och surfa på mitt psp. :mf_doof:

edit: synd att det tar sa satans lang tid att skriva bara...

Tryck Select några gånger tills du ser att du kan skriva ÅÄÖ :> Och övning ger (finger)färdighet.

Hej. Jag har OFW 5.00. Finns det på något vis något sätt som jag kan få CFW på mitt PSP Slim?

Edit. Vadå OFC???????????? Vad knäpp jag är. Men iallafall. Finns det något sätt?

Mja, det går, men du behöver hjälp av nån med CFW. Du bor väl häromkring vad jag minns så jag, eXotic eller Kebab borde vara tillgängliga :>

Fungerar det verkligen med ett Sony Memorystick Pro Duo Mark2 16GB till PSP 1000 (phat, ena köpt i Thailand och den andra i Europa), rent prestandamässigt? Laggar skiten sönder? Är det ens kompatibelt?

Jag tror att det ska gå. Jag vill minnas att det släppts patchar för kort större än/kort av storleken 8 GB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan få pengs för det :mf_doof: Jag vill kunna spela SNES på mitt PSP.

Mest en tidsfråga, jag har hemtentaplugg hela veckan som kommer och efter det tänkte jag åka hem för julen. Iofs skulle det funka ifall du kom till Norrköping under lovet, men det låter som rätt mycket besvär för din del.

Skulle gissa att det finns bättre alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mest en tidsfråga, jag har hemtentaplugg hela veckan som kommer och efter det tänkte jag åka hem för julen. Iofs skulle det funka ifall du kom till Norrköping under lovet, men det låter som rätt mycket besvär för din del.

Skulle gissa att det finns bättre alternativ.

Frågan är ju hur pass aktiv Kebab är inom flashning. ^_^

Visserligen är det ju bara att följa guider, och det vet jag att han klarar, så det borde nog gå bra.

Då får man istället ställa sig en annan fråga: Hur villig är Kebab att träffa en forumit?

Okej, vi säger såhär. Lyckas jag komma på hur fan jag skapar de där förbannade filerna med mitt PSP så kan jag göra det med ditt PSP också Maimstream, men just nu sitter jag fast stenhårt. Inga guider passar till min firmware av någon anledning.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att Kebab är så värst villig.

Att åka till Norrköping är ju lite långt, men jag kanske åker dit någon gång under mellandagsrean.

eXotic verkar ju kunna lika mycket som jag kan.

Så det "bästa" är ju ifall jag åker till Norrköping under mellandagsrean och om Henki kan då.

Funkar nog ^_^ Biblioteket är ett populärt ställe vid det här laget :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Nu är det så att jag dammade av min PSP imorse och skulle prova ett nytt spel som jag eh.. ja ni vet vart jag fått tag på det.

Men när jag ska starta det så blir det bara svart och inget händer. Har typ inte spelat sen i somras och min firmware är 3.40 OE eller nått. Vad kan vara felet? Måste jag uppgradera?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att jag dammade av min PSP imorse och skulle prova ett nytt spel som jag eh.. ja ni vet vart jag fått tag på det.

Men när jag ska starta det så blir det bara svart och inget händer. Har typ inte spelat sen i somras och min firmware är 3.40 OE eller nått. Vad kan vara felet? Måste jag uppgradera?

Alldeles säkert. :( 3.40 är ganska gammalt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...