Jump to content

Playstation Portable


VickeX
 Share

Recommended Posts

Kebab måste nog manuellt installera de nyare versionerna, men jag tror Godfather kan gå in i Recovery och aktivera "M33 network update" och gå till den vanliga network update-ikonen.

Eller så kom den funktionen först i 3.80 M33 >_<

Det kom i 3.80 M33, sitter på nyaste nu. Så jag tänker berätta hur Kebab ska göra nu, för att jag känner mig så snäll! :D

  • Ladda ner OFW 3.80
  • Ladda ner 3.80M33
  • Lägg 3.80M33 i en mapp som heter UPDATE i PSP\GAME\
  • Döp om filen EBOOT.PBP som du får när du laddar ner OFW 3.80 till 380.PBP och lägg den i PSP\GAME\UPDATE

Starta uppdateringen. När du har 3.80 så går du och startar Network Update, och då följer du bara instruktionerna på skärmen! :)

3.80M33

Lösenord: I take responsibility

OFW 3.80

Du kan uppdatera direkt till 3.80M33 från 3.52M33

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kejrå!

Ladda ner Totalnewbieasyinstaller.

  • Kör START.EXE
  • Följ instruktionerna i MS-DOS-fönstret
  • När det står, Klicka på valfri tangent för att fortsätta, och det inte händer något, vänta 30 sekunder och klicka igen

Sen när filerna är på minneskortet, stoppa i ditt minneskort FÖRST, sen batteriet. Det ska starta av sig själv, följ instruktionerna som kommer på skärmen. Om du har en Slim, så är skärmen bara svart. Då är det bara att vänta några sekunder, klicka på X, då kommer lampan som indikerar att minneskortet jobbar att blinka.

När skärmen slocknar så tar du ut batteriet och minneskortet, och stoppar i dina egna, och kontrollerar att du lyckades med System Settings

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har väl egentligen ingenting med PSP att göra men jag har stört mig på det enda sen den här tråden skapades. Kan ingen mod/admin ändra topic namnet och ta bort "Yet again: The official topic!". Ser så oerhört fult ut.

Själv har jag bara stört mig på Vickes felstavade "officiel" och det faktum att han inte väntade två minuter med att starta tråden :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag bara stört mig på Vickes felstavade "officiel" och det faktum att han inte väntade två minuter med att starta tråden :o

Va?

Svenskt uppslagsord

officiell officiellt officiella adj.

som är auktoriserad av myndighet; offentlig

motsats inofficiell

Engelsk översättning

official

Har någon mod/admin redan ändrat namnet, eller står det inte redan så?

Och visst, det var en konstig undertidel. Men jag har för mig att jag precist läst någon som irriterade sig på att alla topics var officiella, och när jag inte kunde komma på någon annan bra undertitel till denna, så blev det en kort förklaring att det var ännu en officiell tråd.

Vi kan be en admin byta till "Diskutera allt här/där-till" eller enkelt nog bara "Diskutera".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va?

Svenskt uppslagsord

officiell officiellt officiella adj.

som är auktoriserad av myndighet; offentlig

motsats inofficiell

Engelsk översättning

official

Har någon mod/admin redan ändrat namnet, eller står det inte redan så?

Och visst, det var en konstig undertidel. Men jag har för mig att jag precist läst någon som irriterade sig på att alla topics var officiella, och när jag inte kunde komma på någon annan bra undertitel till denna, så blev det en kort förklaring att det var ännu en officiell tråd.

Vi kan be en admin byta till "Diskutera allt här/där-till" eller enkelt nog bara "Diskutera".

Vad snackar du om? Det är inte alls i undertiteln?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...