Jump to content

Första svensken i rymden.


eXotic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Count me in.

Vi skriver för fan historia inatt.

Sannerligen, jag skiter i om morgondagens skola går dåligt, det här vill jag faktiskt se av någon anledning :)

Det blir väl du och jag då ungefär :o

Och denna tråden ska postas i denna delen av forumet bara för att ...??

Alla tv-program som ska visas som man vill tipsa om postas här, punkt slut.

Själv ska jag inte se det. Det kommer vara så mycket på tv om det iallafall sen.

Tänk dig att kunna säga till dina barnbarn "Jag säg uppskjutningen av den förste svensken live på tv" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu coolare om raketen crashar på väg upp /ond

Jaaa, tänk vad otroligt fränt!

Men jag har börjat att ändra uppfattningen lite, kanske, för det är ju faktiskt något väldigt stort. Förste svensk... bah, kanske blir att man ställer klockan och tar sig upp och tittar ändå. :o

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppskjutningen är 03:36 har jag för mig. Fan va coolt med en svensk i rymden! Ännu coolare om raketen crashar på väg upp /ond

Vad skall raketen crasha med på väg upp? Den åker högst antagligen igenom allt som kommer i vägen

på vägen upp diverse fåglar, flugor och skit.

Ganska coolt och ganska töntigt, men jag skall inte se det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså det kanske kommer en atombomb och landar på den och allt sprängs :o

HAHA, ja, det är mycket troligt. :)

Edit: Och omöjligt, då NASA har spärrat av all flygtrafik och liknande en jäkla bit runt omkring, samt har en väldans kontroll på luften med radar och liknande. Utifall det skulle bli en terrorist attack... :/

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det ju 60% chans att raketjäveln inte flyger upp så jag följer inte mina beräkningar på att vara vaken. Skulle blivit en sån besvikelse att sitta uppe i helt bombad och sen så visar dom ingenting. Men samtidigt så är det ju en besvikelse om de skulle visa också, då ligger ju jag och sover. Herregud. Heja Christer i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...