Jump to content

Första svensken i rymden.


eXotic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 279
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu är det ju 60% chans att raketjäveln inte flyger upp så jag följer inte mina beräkningar på att vara vaken. Skulle blivit en sån besvikelse att sitta uppe i helt bombad och sen så visar dom ingenting. Men samtidigt så är det ju en besvikelse om de skulle visa också, då ligger ju jag och sover. Herregud. Heja Christer i alla fall.

Jo, jag hörde om att det bara är 60% chans att raketen kommer iväg, men den risken är jag villig att ta :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte riktigt grejen med att det är en svensk... So what? Men jag hoppas han kommer iväg, så denna långdragna historia får ett slut.

Slöseri med pengar...

Usch för såna som dig. Hur kan man äns tänka så. När sånt här eller andra saker händer i andra länder så är folket stolta. Men alla tråkiga svenskar säger, ää spela roll om han är svensk. Det här är stort.

post-12101-1165527939_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker att han ser en aning gammal ut för att åka ut på en rymdfärd? :o

Han har ju övat för det här hela livet! :)

Näni, jag kollar i efterhand istället. Jag orkar inte vara dötrött imorgon bara för att se en raket puffra upp - jag kollar på Youtube imorgon istället (om det blir av).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer låta TVn stå på den kanalen så ser jag det kanske...om jag inte sover. Jag bryr mig egentligen inte ett sit om det här, oj han är svensk...tjoho good for him.

*snarkar djupt* :o

Edit: en admin och en mod har skrivit i den nu men...Musik, Film & Grafik? är den inte lite fel?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...