Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Denna är säkert gammal som gatan, but hey:

En amerikan, en fransman och en turk är ute och flyger luftballong. Plötsligt blir det dimma, och de tre männen får svårare att navigera. Efter ett tag sträcker amerikanen ut armen och säger: "Nu är vi i New York". De andra undrar hur han vet detta. "Jag känner Frihetsgudinnan" svarar amerikanen. De fortsätter flyga. Efter ett tag sträcker även fransmannen ut armen och säger: "Aha! Nu är vi i Paris!" Självklart undrar de andra hur han kommit fram till detta. "Jag känner Eifeltornet" svarar fransmannen. De fortsätter flyga ännu längre. Efter ett par dagar sträcker turken ut sin arm och utbrister: "Nu är vi i Istanbul". Amerikanen och fransmannen undrar hur han vet detta. "Någon snodde min klocka" svarar turken.

;)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna är säkert gammal som gatan, but hey:

En amerikan, en fransman och en turk är ute och flyger luftballong. Plötsligt blir det dimma, och de tre männen får svårare att navigera. Efter ett tag sträcker amerikanen ut armen och säger: "Nu är vi i New York". De andra undrar hur han vet detta. "Jag känner Frihetsgudinnan" svarar amerikanen. De fortsätter flyga. Efter ett tag sträcker även fransmannen ut armen och säger: "Aha! Nu är vi i Paris!" Självklart undrar de andra hur han kommit fram till detta. "Jag känner Eifeltornet" svarar fransmannen. De fortsätter flyga ännu längre. Efter ett par dagar sträcker turken ut sin arm och utbrister: "Nu är vi i Istanbul". Amerikanen och fransmannen undrar hur han vet detta.

"Någon snodde min klocka"

svarar turken.

;)

Borde fan vara bättre med Somalier/Somalia.

I alla fall om du drar skämtet här i Oslo.

Jävla somalier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...