Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Förstår inte det roliga. Verkar som alla skrattar som fan åt den där. Men jag tycker bara den är tragisk och patetisk.

Speciellt att dom är typ 5 mot en. Sen hårdrockarn som säger först "lugna ner dig" och sen får världens utbrott, borde skjutas.

Vad bråkar töntarna om från första början?

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte det roliga. Verkar som alla skrattar som fan åt den där. Men jag tycker bara den är tragisk och patetisk.

Speciellt att dom är typ 5 mot en. Sen hårdrockarn som säger först "lugna ner dig" och sen får världens utbrott, borde skjutas.

Vad bråkar töntarna om från första början?

Citerat från flashback

Dock fick jag reda på storyn. Det hela började med att Backarå-braten går in på kebabhouse och ställer sig först i kön. Grabbarna brusade upp och sa till han att ställa dig längst bak, då började han visa ett aggressivt beteende och börja tugga emot. Men det som verkligen satte igång det hela var när Backarå-bratens polare försökte prata. Tydligen så var han packad och stammade/läspade.. Något var det tydligen. Så alla började garva och då gick stubinen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...