Jump to content

Höstfotografering.. TÄVLING


Halo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu slänger jag mig in i er diskussion. och detta är nu "bevisat":

Altså, jag är helt självlärd som fotograf.

Men ändå gjorde jag som man lär sig i skolan.

Är det en slump?

Njae, det man lär sig är "proffsigt" innom fotografi är vad som allmänheten gillar!

Jag gillar när bilder ser ut som min. Altså tog jag en sådan.

Altså är slumpen den att min skapande konst sammanfaller men det officiellt "utlärda".

:wub:

Mja, det var inte din bild jag syftade på. Jag menade rent generellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, det var inte din bild jag syftade på. Jag menade rent generellt.

Mjo, det förstod jag. Men inte sant att det var med grund av vad Simpa X skrev om min bild?

Även jag menade generellt och tog bara min bild (mig) som exempel

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, det förstod jag. Men inte sant att det var med grund av vad Simpa X skrev om min bild?

Även jag menade generellt och tog bara min bild (mig) som exempel

Den bilden var väldigt snygg, den du skickade. Tänkte på att fråga om du skulle möjligen ha en bättre/större? bild av den, fall en/någon person skulle vilja ha det? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jojo, givetvis bör man hålla sig till grundregler, men jag menar att de är de mer erfarna som, vad beträffar de flesta sammanganen, trotsar dessa regler. Förstår du?

Jag förstår precis vad du menar, klart man avviker ifrån "reglerna" lite nu och då, det är ju inga tvångs"regler" som jag skrev där, utan det är såna som man använder när man vill få en snygg, lite konstnärlig-aktig bild, om du förstår vad jag menar.

Njae, det man lär sig är "proffsigt" innom fotografi är vad som allmänheten gillar!

Jag gillar när bilder ser ut som min. Altså tog jag en sådan.

:wub:

Exakt, de två "reglerna" jag skrev är efter vad som är snyggt, eftersom det blir sjukt snyggt att fotografera en bild så som din bild är (som exempel) så blir det ju också så att man vill ha bilden på det sättet eller hur ?

Så, det är ju inga regler att följa, utan det är mer som.. Tips kan vi kalla det va ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår precis vad du menar, klart man avviker ifrån "reglerna" lite nu och då, det är ju inga tvångs"regler" som jag skrev där, utan det är såna som man använder när man vill få en snygg, lite konstnärlig-aktig bild, om du förstår vad jag menar.

Exakt, de två "reglerna" jag skrev är efter vad som är snyggt, eftersom det blir sjukt snyggt att fotografera en bild så som din bild är (som exempel) så blir det ju också så att man vill ha bilden på det sättet eller hur ?

Så, det är ju inga regler att följa, utan det är mer som.. Tips kan vi kalla det va ?

Riktlinjer skulle jag jag säga i alla fall. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...