Jump to content

Höstfotografering.. TÄVLING


Halo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vintertävlingen skulle kunna vara en långkörare: från och med efter denna tävlings avslut, tills tja... Februari någon gång? Jultävlingen överlappar vintertävlingen, men som sagt, det är en jultävling, inte en 'fotografera-snö-och-kalla-det-för-en-julbild"-tävling.

Det är precis det jag menar. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt många snygga bidrag som kommit in! Det här blir nog jämt. Jag tvivlar på att jag tar hem detta, även om jag skulle komma med i tävlingen.

Jag tror det blir Simpa, möjligtvis Tackleberry eller Corleone (om de lyckas komma med) som tar hem segern. Det kan bli jämt mellan Simpa och Tackleberry.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet att man får, undrade bara vad du ändrat lite mera specifikt då jag tyckte att resultatet blev väldigt bra. :P

Aha! :lol: Blev lite orolig där! :lol:

Nä men det är mest färgändringarna, förstärkt dom svarta färgerna, samt rött och gult då dom är "höstiga"! :lol: Svartheten ger lite finare skuggor. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bättre nu, men inte perfekt.

Tack så mycket <_<

Jag visste väl att det var något som var lurigt när det sades att bilden var suddig.

Kastanjen är suddig, och det är den på orginalbilden också, tyvärr :lol:

Edit: Halo, byt ut den suddiga bilden mot den här nya :P

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...