Jump to content

Höstfotografering.. TÄVLING


Halo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tagen av mig, på hösten, från mitt fönster. Kollade ut och kunde inte låta bli att springa efter kameran. Dock var de svårt att få bilden så fin som det var i verkligheten, ljuset/regnet was a bitch.

hstbilduq1th_790628_0.jpg

EDIT:

Fan, såg att man skulle ha anmält i förväg, missade det. Trodde alla som ville kunde vara med. Fan...

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tagen av mig, på hösten, från mitt fönster. Kollade ut och kunde inte låta bli att springa efter kameran. Dock var de svårt att få bilden så fin som det var i verkligheten, ljuset/regnet was a bitch.

hstbilduq1th_790628_0.jpg

EDIT:

Fan, såg att man skulle ha anmält i förväg, missade det. Trodde alla som ville kunde vara med. Fan...

Snygg.

Som Axel säger, anmäl dig till reservlistan så har du antagligen rätt stor chans att komma med. Det är många som inte har tagit någon bild än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste fråga, är du fotograf ?

Du har fått med fotografens "grundregler", i alla fall de reglar jag fått lära mig, finns mera.

Inte placera huvudmotivet i mitten på bilden.

Låt huvudmotivet röra sig mot mitten av bilden. (om det går vill säga)

Riktigt snygg bild, där de två klaffar fint.

Så åter igen, är du fotograf ?

Edit: På närbilder gäller självklart inte de reglerna, då ska motivet helst vara i mitten.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste fråga, är du fotograf ?

* Massa regler *

Så åter igen, är du fotograf ?

Edit: På närbilder gäller självklart inte de reglerna, då ska motivet helst vara i mitten.

Nope, jag är inte fotograf till yrket (helt självlärd), men har ändå vunnit 2 fototävlingar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jojo, givetvis bör man hålla sig till grundregler, men jag menar att de är de mer erfarna som, vad beträffar de flesta sammanganen, trotsar dessa regler. Förstår du?

Nu slänger jag mig in i er diskussion. och detta är nu "bevisat":

Altså, jag är helt självlärd som fotograf.

Men ändå gjorde jag som man lär sig i skolan.

Är det en slump?

Njae, det man lär sig är "proffsigt" innom fotografi är vad som allmänheten gillar!

Jag gillar när bilder ser ut som min. Altså tog jag en sådan.

Altså är slumpen den att min skapande konst sammanfaller men det officiellt "utlärda".

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...