Jump to content

Höstfotografering.. TÄVLING


Halo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För tillfället ser det ut som sommar här, den enda skillnaden är att det har blivit kallare, men eftersom att man inte kan se ifall det är kallt eller inte på en bild så kommer jag förmodligen få vänta ett tag innan min höstbild blir knäppt.

Skojar du eller? Hur kan det vara sån skillnad mellan en bit utanför Norrköping och en bit utanför Linköping? :lol:

Ska gå ut och ta bilder nu, så ska ni får se hur skruttigt väder det är här. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du eller? Hur kan det vara sån skillnad mellan en bit utanför Norrköping och en bit utanför Linköping? :lol:

Ska gå ut och ta bilder nu, så ska ni får se hur skruttigt väder det är här. :ermm:

Tydligen, allting är grönt, det enda som är höstigt är att det osm sagt är kallt och att det är molnigt på himlen, men alla löv och allt gräs är fortfarande grönt.

Edit: Nu började det regna också, lite mer höst, men inte tillräckligt.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tydligen, allting är grönt, det enda som är höstigt är att det osm sagt är kallt och att det är molnigt på himlen, men alla löv och allt gräs är fortfarande grönt.

Edit: Nu började det regna också, lite mer höst, men inte tillräckligt.

Visst det här hyffsat grönt, men inte speciellt somrigt ute iallafall.

Nu har jag några bilder. Är det möjligt att ändra sig senare om man skickar in en bild nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För övrigt för er som har lyckan (sommaren) kvar hos er, så tror jag nog att deadline är tillräckligt långt borta för att ni ska hinna få tag på en höstbild, eller vad tror ni? :lol:

Självklart, jag ska nog knäppa min i slutet på september, då har vi förhoppningsvis fått hösten hit.

Kebab: Ok, här är allting precis som på sommaren, bara det att det är lite kallare, just nu har det slutat regna också och solen lyser, så man skulle kunna tro att det var sommar igentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det här hyffsat grönt, men inte speciellt somrigt ute iallafall.

Nu har jag några bilder. Är det möjligt att ändra sig senare om man skickar in en bild nu?

Jodå skrev in det i reglerna när jag ändrade förut så det är helt ok, den bilden som du har den 10:e November blir din tävlingsbild. :lol: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...