Jump to content

Höstfotografering.. TÄVLING


Halo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ändrat nu, tyvär samuelszon men endast 1 bild per deltagare.

För övrigt för er som har lyckan (sommaren) kvar hos er, så tror jag nog att deadline är tillräckligt långt borta för att ni ska hinna få tag på en höstbild, eller vad tror ni? :)

Vafan? Varför det för?

Jävla skit. Nu sket sig allt i hopa.

Jag har tre underbara motiv, jag visste exakt. Lusthuset vid Hågelby, det stora trädet vid Apberget och allén vid Sturehov.

Men, nehepp. Då blir det bara en då. :)

Edit: "Var beredda på att reglerna kan ändras lite då och då fram till den 10 november"

Det tycker jag är lite dåligt. Du har skapat tävlingen, du bestämmer, fall inte för att någon annan tycker att dina regler är dåliga. Om jag tar en perfekt bild, och sedan ändrar du reglerna så jag inte kan medverka med den bilden. Så bestäm dig vilka regler du ska ha innan den sista september t.ex. :)

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: "Var beredda på att reglerna kan ändras lite då och då fram till den 10 november"

Det tycker jag är lite dåligt. Du har skapat tävlingen, du bestämmer, fall inte för att någon annan tycker att dina regler är dåliga. Om jag tar en perfekt bild, och sedan ändrar du reglerna så jag inte kan medverka med den bilden. Så bestäm dig vilka regler du ska ha innan den sista september t.ex. :)

Du må tycka så, men jag vill att så många som möjligt ska trivas med tävlingen, därför har jag valt regler efter vad majoriteten har tyckt. Dessutom när denna tävling är klar så finns det ju färdiga regler till en eventuell vinter tävling som jag även har planerat in så småningom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du må tycka så, men jag vill att så många som möjligt ska trivas med tävlingen, därför har jag valt regler efter vad majoriteten har tyckt. Dessutom när denna tävling är klar så finns det ju färdiga regler till en eventuell vinter tävling som jag även har planerat in så småningom.

Ok, visst. Bestäm (stavning? :) ) själv, det är ju din tävling. :)

Trots allt ska jag plocka hem den.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt bidrag:

Jag kallar bilden för The Mushi :P

The Mushi

Blowing Rönnbär:

Blowing Rönnbär

KalleR: Haha, allt det du skrev, tyckte ju jag var coolt med hela bilden... Kan ju även tillägga att jag är n00b vad gäller min digitalkamera.:D

Kebab: Jo, såg visst det. Men man fick väl ändra sig hur många ggr an ville? Fast tror jag har bestämt mig.

Har plockat upp en ny bild: Mitt gällande bidrag:

The Mushi 2

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt bidrag:

Jag kallar bilden för The Mushi :D

The Mushi

Blowing Rönnbär:

Blowing Rönnbär

Står svampen kvar? isf spring tillbaka och plocka bort störande objekt som blad och grässtrån i närheten av svampen, gärna pinnen/trädet bakom också. Sen har du en kanonbild :P

Ta även med dig stativ eller nåt annat att ställa kameran på och ta utan blixt så blir inte bilden lika stel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...