Jump to content

Höstfotografering.. TÄVLING


Halo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag drar mig ut. Har ingen bild och känner inte för att fota heller då det är snö utanför. :'(

Men jag kommer tillbaka till jultävlingen, för en sådan skall vi för tusan ha!

Jodå jag har redan börjat planera in en sådan, tänkte om man kunde starta 1:a december så har man på sig fram till den 22:a december kanske så har man röstningen från den 22:a fram tills julafton, alltså får vi vinnaren på självaste domedagen, vad tycks?

EDIT:

@Always_Mongo: Rätta takter :)

@Samuelszon: tråkigt att höra, AngryAxel har nu fått din plats i tävlingen.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med sådant fint motiv hade det ju inte skadat om du hade lite fokus. (eller hur fan man nu ska "böja" det)

Jag vet typ hurdan bild jag vill ha. Men det blir svårt med ljus och så. Men jag har ju några dagar på mig. Kan bilden läggas upp den tionde eller är det lås och bom med inslängningar av bilder efter klockan tolv natten till den tionde?

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med sådant fint motiv hade det ju inte skadat om du hade lite fokus. (eller hur fan man nu ska "böja" det)

Jag vet typ hurdan bild jag vill ha. Men det blir svårt med ljus och så. Men jag har ju några dagar på mig. Kan bilden läggas upp den tionde eller är det lås och bom med inslängningar av bilder efter klockan tolv natten till den tionde?

Deadline får bli den 10 November kl. 23:59 :ermm:.

Den 11e så börjar röstningen, hur länge tycker ni röstningen ska pågå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KUK.

Nu har ju snön försvunnit och jag blir skitsugen på att fota. Men skit samma. Ditt förslag lät väldigt bra, Halo. :angry:

Kebab: Jo visst kan man ha det, men då har vi väl vintertävlingen efter jul, kanske den, tja, skall vi säga 1:a januari till den sista februrari, feburari, febuari, februari ELLER VAD FAN, HUR FAN STAVAR MAN TILL SKITEN? JÄVLAR VAD JAG HATAR ORDET F.. ja.

Typ något sådant?

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo visst kan man ha det, men då har vi väl vintertävlingen efter jul, kanske den, tja, skall vi säga 1:a januari till den sista februrari, feburari, febuari, februari ELLER VAD FAN, HUR FAN STAVAR MAN TILL SKITEN? JÄVLAR VAD JAG HATAR ORDET F.. ja.

Typ något sådant?

Februari. :angry: (Nu blev jag osäker själv)

Annars så sätter man igång Vintertävlingen hyffsat tidigt, nästan direkt efter den här tävlingen och låter den pågå i några månader, precis som den här tävlingen gör/gjorde. Och sen under tiden (några veckor innan jul) så drar man igång jultävlingen. Så den bara pågår under en kortare tid. Eller nåt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag kollat pa alla de bidrag som finns att kolla pa. Sorry boys, men min bild er faktiskt snyggast! :huh: Fast diggade oxo applebilden och den med en svart hund pa.

Tycker att morkerbilderna er for vanliga, klassiska. Inte kreativt det minsta. :blink: Vad er det for merkverdigt med skuggor som man kan se varje dag som helst, och under vilken arstid som helst...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...