Jump to content

Officiella nostalgitråden


sobe
 Share

Recommended Posts

Jag kollade igenom min lista med steamspel och fick den fetaste nostalgikicken på månader. Hurvida Vice City är det bästa spelet i GTA-serien eller ej går väl att diskutera (fast det är bäst) men vilket av spelen som har bäst intro? Ingen konkurrens. :wub:

:wub: :wub:

Om man kunde så skulle jag spamma + knappen klart det bästa introt kollade alltid på det innan man startade Vice City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Juletider närmar sig.

Min absoluta favorit bland julkalendrar är JUL I KAPERNUM. Strecksåg den med ett sällskap senaste luciavakan. I den nedladdade dvd-versionen saknades dock "sidofälten", nämligen det som visades innnan/efter, då

a) frun till en uppfinner vet inte om att duschen är ombyggd till en tidsmaskin, och råkar resa i tiden när hon ska ta morgonduschen

B) de små dockorna, i stil med mupparna, som först och främst var i skolan, men även, ibland, gick på BIO RIO

Vet någon hur man får tag i detta?

Tacksam för svar,

(n)o(stalgiker)kka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

http://i.imgur.com/7kBVT.jpg

OMFGOFGMINGOIWNPEGONWEG!!!!!!!!!!

Jävlar du!

Om nån har en Mighty Max-figur som är stor (25-30 cm hög) och grön samt har en himla massa missiler i armar och ben samt ena armen skjuter en stor klubba, då vill jag verkligen se en bild av den :wub:

Önskade mig en sådan i åratal när jag var liten när jag sett den hos mammas bekantings ungar. De var prylsamlare som fanken när det gällde leksaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...