Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det må så vara.

Men FLUGFARFAR SIANA är ett anagram för FARA I GUL SAFFRAN. Slå det, smartskaft!

hothyb79kv.png

Klockren! Bara ett problem, vad har det med ditt namn att göra? Hsh borde det ha stått på Mona Lisa istället för "So dark, the con of man"... ;)

Var ligger det? Mellanöstern?

Snygg sign Siana :P:shifty:

Men, google? B)

tunisien_karta_806118_1.gif

Kul att läsa lite om vad ni kallar varandra, jag skulle kanske tycka det var okej med Henkibojj. Kallas så ibland av min brorsa, och det var väl därifrån jag fick det från början, tror jag. Henke kan jag också kallas, Henrik säger bara tjejer och min mamma till mig. Plus kanske FOAFs. StellHell skulle jag definitivt kalla Stellan, det är ju så han heter. Det går dessutom snabbare att säga än StellHell, men Stell låter bara konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockren! Bara ett problem, vad har det med ditt namn att göra? Hsh borde det ha stått på Mona Lisa istället för "So dark, the con of man"... ;)

Men, google? B)

tunisien_karta_806118_1.gif

Kul att läsa lite om vad ni kallar varandra, jag skulle kanske tycka det var okej med Henkibojj. Kallas så ibland av min brorsa, och det var väl därifrån jag fick det från början, tror jag. Henke kan jag också kallas, Henrik säger bara tjejer och min mamma till mig. Plus kanske FOAFs. StellHell skulle jag definitivt kalla Stellan, det är ju så han heter. Det går dessutom snabbare att säga än StellHell, men Stell låter bara konstigt.

Heter han Stellan ? är det en kortform för något eller`?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade aldrig kommit på det om inte Ärrtvå hade påminnt mig :lol:

Jag trodde du ville spela iskall och säga att du lagt forumet bakom dig. Vi ses på DreamHack. :lol:

... Hörde att du tar tjejen med dig. Är det verkligen så smart? 9750 ensamma, svettiga och kåta nördar vs 250 försvarslösa tjejer. :ph34r:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde du ville spela iskall och säga att du lagt forumet bakom dig. Vi ses på DreamHack. :lol:

... Hörde att du tar tjejen med dig. Är det verkligen så smart? 9750 ensamma, svettiga och kåta nördar vs 250 försvarslösa tjejer. :ph34r:

Nä, hennes dator krashade typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...