Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han ska inte dit.

Ärr: Varför ska din farsgubbe med till DH om du ska dit? Låter väldigt mycket som bortkastade pengar.

Fråga honom vad det är som han är så otroligt orolig över. Du har varit där innan, ända skillnaden är att du inte sitter med någon som kommer från samma ställe, men du har ju fortfarande folk som du känner till viss del där. Tycker din farsa är alldeles för överbeskyddande, och borde inse att du inte är en liten snorunge. Hade du vart 13 hade jag förstått honom, men nu är du inte det. Du har en egen vilja, och han ska respektera den. (tycker fortfarande att det är helt absurt att han försöker muta dig att stanna.. Riktigt dålig stil faktist)

Att muta sina barn är bara fult. Skulle du acceptera samma muta om han bad dig sluta med någon aktivitet? Låt säga att han vill du ska sluta spela gitarr. Nej, usch. Jag gillar det inte, inte äns en liten bit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw... lite offtopic... men borde inte linke (eller vad han nu hette) bli ledsen om du drar till DH utan honom?

Han ska inte med.

Btw, hyffsat orolig han måste vara om han t.o.m. ska följa med och bo på hotell i närheten... :(

Men du "Confirmade" det ju... så jag svarade att jag vet redan att han inte ska dit ^^

Aja.. ska sova nu, God natt, lycka till med valet. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutrapport:

Jag åker. Känner mig som en jävla idiot och jag inser hur taskigt det är men jag åker ändå. Dels för att jag är en självisk jävel som gärna vill men också för att dom ska egentligen skylla sig lite själva för att dom kom på det 2 dagar innan så att jag har fått mitt svåraste val någonsin om man ska dra det så långt.

Sa i alla fall det att dom får skylla sig själv lite, dels för att dom kom på det för sent men också för att dom har fått fram en sådan självsisk jävla son. Mamma förstod att det var deras fel så hon tycker nog att det är helt okej och pappa...accepterar det väl. Vet inte.

Jag sa att Siana (mamma har spelat betapet mot honom) sitter bredvid mig och att han håller koll plus att jag ringer varje timme men det gick inte. Det var nästan lite för överdrivet eftersom det är hur lungt som helst på DH, ingenting farligt har någonsin hänt och hans/deras rädsla inte är allt för befogad.

Så nu måste jag börja packa. Gör mig extra glad på DH så att jag märker att det var värt det.

Vill ni kasta pil på mig kan jag skicka bild eller skriv bara i tråden att jag är en jävla idiot, jag kan ju fortfarande ändra mig till imorgon bitti utan större problem.

Puh.

*edit*

Ja, det blir mamma som åker med. Tåg fredag eftermiddag, bor på hotell någonstans har ingen aning om vart.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutrapport:

Jag åker. Känner mig som en jävla idiot och jag inser hur taskigt det är men jag åker ändå. Dels för att jag är en självisk jävel som gärna vill men också för att dom ska egentligen skylla sig lite själva för att dom kom på det 2 dagar innan så att jag har fått mitt svåraste val någonsin om man ska dra det så långt.

Sa i alla fall det att dom får skylla sig själv lite, dels för att dom kom på det för sent men också för att dom har fått fram en sådan självsisk jävla son.

Jag sa att Siana (mamma har spelat betapet mot honom) sitter bredvid mig och att han håller koll plus att jag ringer varje timme men det gick inte. Det var nästan lite för överdrivet eftersom det är hur lungt som helst på DH, ingenting farligt har någonsin hänt och hans/deras rädsla inte är allt för befogad.

Så nu måste jag börja packa. Gör mig extra glad på DH så att jag märker att det var värt det.

Vill ni kasta pil på mig kan jag skicka bild eller skriv bara i tråden att jag är en jävla idiot, jag kan ju fortfarande ändra mig till imorgon bitti utan större problem.

Puh.

Låter bra :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutrapport:

Jag åker. Känner mig som en jävla idiot och jag inser hur taskigt det är men jag åker ändå. Dels för att jag är en självisk jävel som gärna vill men också för att dom ska egentligen skylla sig lite själva för att dom kom på det 2 dagar innan så att jag har fått mitt svåraste val någonsin om man ska dra det så långt.

Sa i alla fall det att dom får skylla sig själv lite, dels för att dom kom på det för sent men också för att dom har fått fram en sådan självsisk jävla son.

Jag sa att Siana (mamma har spelat betapet mot honom) sitter bredvid mig och att han håller koll plus att jag ringer varje timme men det gick inte. Det var nästan lite för överdrivet eftersom det är hur lungt som helst på DH, ingenting farligt har någonsin hänt och hans/deras rädsla inte är allt för befogad.

Så nu måste jag börja packa. Gör mig extra glad på DH så att jag märker att det var värt det.

Vill ni kasta pil på mig kan jag skicka bild eller skriv bara i tråden att jag är en jävla idiot, jag kan ju fortfarande ändra mig till imorgon bitti utan större problem.

Puh.

Härligt att höra. Detta kanske får dom att förstå att du är en man* och inte ett barn längre.

(*om du nu ser dig som en man, eller iaf äldre tonåring)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du åka redan imorgon? Låter väldigt jobbigt.

OT: Liten snabb fråga. Min dator är superultra seg och jag sitter på typ 2gb ledigt totalt. Min C: ligger på 9gb och innehåller i princip bara windows. Om jag formaterar den imorgon, då försvinner min regedit va? Så en del program på D: kommer inte fungera, eller går det att fixa det på något sätt?

Ärr: Han syftar ju såklart på mig. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du åka redan imorgon? Låter väldigt jobbigt.

OT: Liten snabb fråga. Min dator är superultra seg och jag sitter på typ 2gb ledigt totalt. Min C: ligger på 9gb och innehåller i princip bara windows. Om jag formaterar den imorgon, då försvinner min regedit va? Så en del program på D: kommer inte fungera, eller går det att fixa det på något sätt?

Ärr: Han syftar ju såklart på mig. xD

Du kan exportera det programmets nycklar i registret och sen importera dom när du har installerat om.

BalleR: Jag har också Dell din jävel :(

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack och lov, Ärrtvå! Jag förstår att det var svårt, hade väl fått förstå dig om du inte hade åkt, men jag tyckte det var väldigt sent att komma på det nu, mycket glad att du kommer! Tänkt på det hela kvällen, hade varit väldigt trist utan dig. Mr.Dumbom i all ära, men han kommer ju dit med en kompis så han kommer ju antagligen prata mycket med honom. Är det något jag kan göra för att din pappa ska känna sig säkrare, då? Jag menar, en sak att referera till en person på internet men om jag ringer eller liknande kanske jag känns mer "mänsklig". :lol:

Hursomhelst, jag tror verkligen inte att du kommer ångra dig, och fira din pappa ordentligt nu på onsdagen istället! Hälsa!

Vad säger ni, grabbar? Ska vi ge Ärrtvå ett ordentligt DreamHack som han inte ångrar?! På torsdag smäller det! :teehee:

Förresten, spelade jag emot din mamma, och inte dig på Betapet?! :(

Jag blev slagen av en tjej... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något jag kan göra för att din pappa ska känna sig säkrare, då? Jag menar, en sak att referera till en person på internet men om jag ringer eller liknande kanske jag känns mer "mänsklig". :(

Hmm, nej. Mamma förstår nog att du är okej men pappa...vet inte. Förstår ärligt talat inte varför han inte litar på att vi klarar det men det är väl egentligen hans problem.

Det var mig du spelade mot men hon hjälpte till en del, ja. Du fick spö av en hermafrodit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...