Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

20 paket cigg? Fem om dagen? Du behöver trappa ner.

Ta med dig vattenpipan istället! Fatta stämning sitta och puffa i kylan! :teehee:

Hahaha, mjo (w00t)

fast jag kan få ner 200 cigg om jag röker 2 cigg i timmen dygnet runt. :(

Nä, kommer inte röka så mycket och jag kan inte få ner vattenpipan eftersom jag ska åka buss dit med ledningen i Kunskap & Kompetens-stiftelsen som var med och startade DH från början. Min pappa är typ kommunikationschef där så jag får åka i deras turné-buss. Kanske inte så smart att ta med den när den luktar och allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, mjo (w00t)

fast jag kan få ner 200 cigg om jag röker 2 cigg i timmen dygnet runt. :(

Nä, kommer inte röka så mycket och jag kan inte få ner vattenpipan eftersom jag ska åka buss dit med ledningen i Kunskap & Kompetens-stiftelsen som var med och startade DH från början. Min pappa är typ kommunikationschef där så jag får åka i deras turné-buss. Kanske inte så smart att ta med den när den luktar och allt.

Få med dig lite kol och smaker då, och gå hand i hand med mig och var med på det här. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om någon också har iaktagit detta på en bild Siana postade på sidan 20, eller något... Men :teehee:

Schnoppi!

(Jag vet att så inte är fallet, givetvis. Men, tänk om. Tänk om...)

Hahahahhaaha! Nu vågar jag inte träffa Jacker igen :(

Mysig bild. Ska bli jävligt kul att träffa alla igen :]

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om någon också har iaktagit detta på en bild Siana postade på sidan 20, eller något... Men :)

Schnoppi!

(Jag vet att så inte är fallet, givetvis. Men, tänk om. Tänk om...)

Hhahahaha! :lol:

Du borde slösa bort ditt liv på andra saker än att undersöka bilder i skrevhöjd. :teehee: (Skrevhöjd på Jacker är ju iof runt bröstvårtorna på de andra "dödliga".

Edit: så det var DET du kollade på egentligen? :ermm:

Jag var bara jävligt glad över att träffa gänget. :(

Hihi ^_^

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vann du den också från Wasa? Det gjorde jag, nämligen. Ska se till att vinna en till nu! :ermm:

Du måste bjuda på en kaka! :teehee:

Nej, jag vann den från det officiella dreamhackforumet.

Jag vet inte riktigt om du vill ha något av min kaka. Jag kom nyss hem och kollade till den och det ser inte bra ut :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag vann den från det officiella dreamhackforumet.

Jag vet inte riktigt om du vill ha något av min kaka. Jag kom nyss hem och kollade till den och det ser inte bra ut :lol:

Ajdå. :teehee:

Är inte särskilt peppad just nu, faktiskt. Klart det ska bli roligt, men jag spricker inte av längtan. Sedan känns det som om jag inte vill att DH ska vara nu, för att då är den över på måndag, förstår ni? Hatar det resonemanget, men just nu skulle jag gärna vilja längta ett par dagar till just på grund av det. Jag menar, på måndag har man inget DH att se fram emot... DHS07 är ju hur avlägset som helst. Jag vet att man istället ska se bakåt på DHW06, men det är ju fortfarande tråkigt när det är över. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajdå. :teehee:

Är inte särskilt peppad just nu, faktiskt. Klart det ska bli roligt, men jag spricker inte av längtan. Sedan känns det som om jag inte vill att DH ska vara nu, för att då är den över på måndag, förstår ni? Hatar det resonemanget, men just nu skulle jag gärna vilja längta ett par dagar till just på grund av det. Jag menar, på måndag har man inget DH att se fram emot... DHS07 är ju hur avlägset som helst. Jag vet att man istället ska se bakåt på DHW06, men det är ju fortfarande tråkigt när det är över. ^_^

Tror du känner annat när du kommer in på elmia och kopplar in datorn :ermm: Har vart DH feeling hela veckan för mig. :lol:

Liten film så man får upp dh feelingen: Click Me!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 5 minuter på mig att välja nu. Mutningarna var det inte lika stort snack om nu utan bara att det blir skitjobbigt för dom om jag åker och samma sak, skitjobbigt för mig om jag stannar.

Lutar åt att åka, är jag självisk?

(innebär att pappa bor på hotell i Jönköping 2 nätter)

Nu är ju krisen redan över, men tänk långsiktigt på såna här saker. Om du tar mutan och blir överbeskyddad kommer du aldrig få bevisa att du klarar dig själv. Skiter du i mutan kommer du hem och har bevisat att du klarar dig utan "beskydd" och kan sluta mutas som en treåring.

Han ska inte dit.

Ärr: Varför ska din farsgubbe med till DH om du ska dit? Låter väldigt mycket som bortkastade pengar.

Fråga honom vad det är som han är så otroligt orolig över. Du har varit där innan, ända skillnaden är att du inte sitter med någon som kommer från samma ställe, men du har ju fortfarande folk som du känner till viss del där. Tycker din farsa är alldeles för överbeskyddande, och borde inse att du inte är en liten snorunge. Hade du vart 13 hade jag förstått honom, men nu är du inte det. Du har en egen vilja, och han ska respektera den. (tycker fortfarande att det är helt absurt att han försöker muta dig att stanna.. Riktigt dålig stil faktist)

Att muta sina barn är bara fult. Skulle du acceptera samma muta om han bad dig sluta med någon aktivitet? Låt säga att han vill du ska sluta spela gitarr. Nej, usch. Jag gillar det inte, inte äns en liten bit.

Det klokaste jag hört från dig, tror jag. Bra sagt.

-----

R2: Glöm inte berätta för dom att du ska träffa en 19årig knarkande manshora också.
Kommer du?

Haha! Klockrent! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...