Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det är inte enbart girighet heller, pappa är verkligen orolig plus att han fyller år på torsdag så han måste skjutsa mig till bussen klockan 2 på sin egen födelsedag :)

Tror inte att han bränner en månadslön på att muta mig när det blir billigare för honom att ta ledigt från jobbet och åka med dit och bo på hotell.

Varför tog ni inte det här tidigare? En sak om du inte kommer, men om du redan bestämmer dig för att komma, beställer biljett, placerar dig brevid mig så tror man ju att du redan är 100% säker på att du skulle komma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför tog ni inte det här tidigare? En sak om du inte kommer, men om du redan bestämmer dig för att komma, beställer biljett, placerar dig brevid mig så tror man ju att du redan är 100% säker på att du skulle komma.

Han har väl inte tänkt på det I guess.

Men det är just därför som mamma inte bryr sig. För liten marginal.

Helt jävla omöjligt att bestämma mig också. Vara självisk mot pappa och åka eller vara självisk mot alla söta Gtasajtare och låta mig mutas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fräns: Som om inte en födelsedag kommer igen? Ok om han fyller 50 eller liknande, annars skulle jag personligen be han fara och flyga om han försöker muta mig att skippa något jag verkligen vill göra.

Jag kan personligen stå för skjuts till närmaste sjukhus om du nu skulle göra dig ordentligt illa, vilket jag vet att du inte kommer göra, men iaf. Jag kan trakterna, och om det skulle vara super mega äckelpäckel kris så har jag ju faktist ett hem inte för långt ifrån.. Inte för jag vet vad som skulle behöva hända för något sådant..

T: Är det någon som har en väderprognos för helgen? Funderar på att sova i bilen i år igen, men om det kommer börja snöa(inte troligt) så kan det bli rätt kallt att sova i bilen. Har en sovsäck som klarar att hålla värme för 0°C och sen kan jag rulla in mig i lite filtar och så, men tror ni man pallar det. Hur kallt är det egentligen på natten.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fräns: Som om inte en födelsedag kommer igen? Ok om han fyller 50 eller liknande, annars skulle jag personligen be han fara och flyga om han försöker muta mig att skippa något jag verkligen vill göra.

Jag kan personligen stå för skjuts till närmaste sjukhus om du nu skulle göra dig ordentligt illa, vilket jag vet att du inte kommer göra, men iaf. Jag kan trakterna, och om det skulle vara super mega äckelpäckel kris så har jag ju faktist ett hem inte för långt ifrån.. Inte för jag vet vad som skulle behöva hända för något sådant..

T: Är det någon som har en väderprognos för helgen? Funderar på att sova i bilen i år igen, men om det kommer börja snöa(inte troligt) så kan det bli rätt kallt att sova i bilen. Har en sovsäck som klarar att hålla värme för 0°C och sen kan jag rulla in mig i lite filtar och så, men tror ni man pallar det. Hur kallt är det egentligen på natten.. :)

Jag tror det är tillräckligt varmt för att du ska klara av att sova i bilen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har väl inte tänkt på det I guess.

Men det är just därför som mamma inte bryr sig. För liten marginal.

Helt jävla omöjligt att bestämma mig också. Vara självisk mot pappa och åka eller vara självisk mot alla söta Gtasajtare och låta mig mutas.

Fira din pappa i förskott imorgon istället. DreamHack kan du inte direkt ta ut i förskott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 5 minuter på mig att välja nu. Mutningarna var det inte lika stort snack om nu utan bara att det blir skitjobbigt för dom om jag åker och samma sak, skitjobbigt för mig om jag stannar.

Lutar åt att åka, är jag självisk?

(innebär att pappa bor på hotell i Jönköping 2 nätter)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 5 minuter på mig att välja nu. Mutningarna var det inte lika stort snack om nu utan bara att det blir skitjobbigt för dom om jag åker och samma sak, skitjobbigt för mig om jag stannar.

Lutar åt att åka, är jag självisk?

(innebär att pappa bor på hotell i Jönköping 2 nätter)

Jag tycker att du ska göra som du själv vill. Känn efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 5 minuter på mig att välja nu. Mutningarna var det inte lika stort snack om nu utan bara att det blir skitjobbigt för dom om jag åker och samma sak, skitjobbigt för mig om jag stannar.

Lutar åt att åka, är jag självisk?

(innebär att pappa bor på hotell i Jönköping 2 nätter)

Alltså, man brukar få jävligt dåligt samvete när föräldrar gör sånt där.. Men samtidigt så är det ju din pappa som är väldigt överbeskyddande, du klarar ju dig själv liksom. Men om du ska sitta på Dreamhack och ha dåligt samvete pga din pappa kanske det är bättre att inte åka alls?

Förlåt Siana.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 5 minuter på mig att välja nu. Mutningarna var det inte lika stort snack om nu utan bara att det blir skitjobbigt för dom om jag åker och samma sak, skitjobbigt för mig om jag stannar.

Lutar åt att åka, är jag självisk?

(innebär att pappa bor på hotell i Jönköping 2 nätter)

Det är osjust mot din pappa! :(

Och om du stannar så får du ju en dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...