Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hahaha, kommer se ut som värsta lillkillen om ni hittar mig i år :) (Fanken, kom just på att jag lagt upp vart vi ska sitta.. :mellow: )

Åker förövrigt runt kl 7 på morgonen här från Trollhättan. :) Synd att man inte har nå digitalkamera så man kan leta upp er och ta kort. Har ju mobben iof..

Visste inte att du bodde i Trollhättan, ballt.

... Eller vid närmre eftertanke, visste att någon bodde där, för jag vet att jag tidigare nämnt att denne då inte bor långt ifrån Stora_tomtefar.

Men är det inte mobbat och gå runt med två armband? :mellow:

Men tror jag jag ska be någon crew pojke klippa av min gamla när han sätter dit den nya, halvsegt med 2 st, kliarnog säkert. Jag kan istället spara på dh band och sy en halsduk alltihop. :)

Äh, be dem inte spänna åt det för mycket. Det är jättemobbat, men skit i det.

Om armbanden kliar när du har 2, vad gör inte halsduken sen? :)

Den har i alla fall inte ett metallspänne som håller den lika stor hela tiden. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ey killar, när ni träffade varandra, hur var det då liksom? :P Kände ni er som kompisar och att ni hade känt varandra ett bra tag, eller var det som att ni var totala främlingar och det blev lite sådär tryckt stämning? :)

Precis när dom släckte ljuset så blev jag anfallen av hela gänget.. det är läskigt.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey killar, när ni träffade varandra, hur var det då liksom? ;) Kände ni er som kompisar och att ni hade känt varandra ett bra tag, eller var det som att ni var totala främlingar och det blev lite sådär tryckt stämning? :lol:

Det var väldigt tryckt stämning med IceCandy och StellHell, för mig. Jacker, Ärrtvå och P-C kändes det som om jag känt länge, var inte ett duggt svårt att springa bort till P-C och hitta på något. Precis när jag träffade dem kändes det lite konstig kanske, men man vande sig.

Precis när dom släckte ljuset så blev jag anfallen av hela gänget.. det är läskigt.. :P

Jag trodde du var en liten knubbig kille som satt en bit ifrån först. :)

Hälsade ni på varandra med erat forum-namn? <_<

Tror jag har skrivit det här fem gånger. Oftast kallade man varandra vid sina nicknames, ja.

P-C vägrade att bli kallad P-C, så det var Agge som gällde.

Ärrtvå... Tror jag kallade honom Ärrtvå, Johan någon gång kanske.

Jacker kallade jag Jacker eller Farks. Tror inte jag ska Jakob en enda gång till honom.

StellHell kallades Stellan.

IceCandy vet jag inte ens vad hon egentligen heter, men jag pratade så lite med henne ändå.

Zack känner jag, så honom kallar jag självklart vid hans riktiga namn.

YooShoo kan jag inte namnet på, sa YooShoo.

Argh. Ni förstår. Oftast är det forum- nicken som gäller eftersom det är så man lärt känna varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad gött det ska bli, DHW är lätt mycket roligare än DHS. <_<

Det kommer att bli ett helvette innan bara. LanBussen som jag kommer med är framme i Jönköping ungefär klockan 7. Dreamhack öppnar dörrarna klockan 8. Jag kommer att få stå ute i skitvädret och frysa.

Tur i alla fall att datorn kommer stå i bussen, annars vore det skitjobbigt.

Egentligen är det sämst att komma dit när det öppnar. Bara lång kö, ingen ström, inget internet, ingen dator, inget att göra. Sova lite kanske.

Men jag måste ju komma dit på något sätt, blir tvungen att överleva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var väldigt tryckt stämning med IceCandy och StellHell, för mig. Jacker, Ärrtvå och P-C kändes det som om jag känt länge, var inte ett duggt svårt att springa bort till P-C och hitta på något. Precis när jag träffade dem kändes det lite konstig kanske, men man vande sig.

Jag trodde du var en liten knubbig kille som satt en bit ifrån först. :P

Tror jag har skrivit det här fem gånger. Oftast kallade man varandra vid sina nicknames, ja.

P-C vägrade att bli kallad P-C, så det var Agge som gällde.

Ärrtvå... Tror jag kallade honom Ärrtvå, Johan någon gång kanske.

Jacker kallade jag Jacker eller Farks. Tror inte jag ska Jakob en enda gång till honom.

StellHell kallades Stellan.

IceCandy vet jag inte ens vad hon egentligen heter, men jag pratade så lite med henne ändå.

Zack känner jag, så honom kallar jag självklart vid hans riktiga namn.

YooShoo kan jag inte namnet på, sa YooShoo.

Argh. Ni förstår. Oftast är det forum- nicken som gäller eftersom det är så man lärt känna varandra.

Konstigt nog så kallade ni mig Stellan, när mina polare och föräldrar och syskon kallar mig Stell eller StellHell

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När är bäst tid att komma dit? :P

Finns det en bankomat i närheten?

Bäst tid är antagligen vid 10. Då kan man sätta på datorn direkt när man kommer dit, man slipper köa så mycket men man är ändå inte där sist.

Det finns bankomat nära. Minns inte exakt var det är men P-C vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...