Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:mellow: Tar man mittersta platsen så slipper man spring överhuvudtaget.

Fast det är jobbigt att sitta för långt in så man måste knö sig förbi alla för att nå sin plats.

Suck.

Mina polare har blivigt så slöa, och dom klagar på "hög" ljudnivå framme vid dom främre raderna. Men detta är perverst.

http://tickets.dreamhack.se/images/f55fbd5...8a5bb71b781.png

z0mg! Ni kommer ju inte hänga med på vad som händer där framme, men det bryr väl å andra sidan inte ni er om heller. Det blir lite långt för er att gå, bara? :(

Jag har ju fyra personer som ska omringa mig - Ärrtvå och tre klasskamrater. Antagligen går deras betalningar igenom idag, och då ska vi placera dem där så fort som möjligt, förhoppningsvis innan någon annan tar dem. Jag har t o m fått Ärrtvås användarnamn och lösenord för att kunna placera honom där direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

z0mg! Ni kommer ju inte hänga med på vad som händer där framme, men det bryr väl å andra sidan inte ni er om heller. Det blir lite långt för er att gå, bara? :mellow:

Herre jösses, jag har aldrig vart framme och ränt runt som en snorig fjortisballe. Gillar inte deras aktiviteter, allt är för.. barnsligt. Brukar dock gå fram när det är demo musik och liknande, då det hör till mina intressen. Alla PCW och sån skit klarar jag mig också utan.

Jag har vart med på en aktivitet, och det var att hjälpa till att fylla upp joltbadet 2004 om jag inte minns fel. Fick en keps för besväret.

Och om jag nu skulle vilja hänga med på vad som händer, så sitter det en lite mindre bigscreen på våran sida av väggen också, så inga större förluster.

Långt att gå, delvis. Kommer vara jobbigt att plocka in/ut datorn, annars spelar det inte så stor roll om man sitter på rad 1 eller rad 60.. Längre för alla som ska sitta i B hallen, som dessutom måste få med sig alla saker upp i rulltrappan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herre jösses, jag har aldrig vart framme och ränt runt som en snorig fjortisballe. Gillar inte deras aktiviteter, allt är för.. barnsligt. Brukar dock gå fram när det är demo musik och liknande, då det hör till mina intressen. Alla PCW och sån skit klarar jag mig också utan.

Jag har vart med på en aktivitet, och det var att hjälpa till att fylla upp joltbadet 2004 om jag inte minns fel. Fick en keps för besväret.

Och om jag nu skulle vilja hänga med på vad som händer, så sitter det en lite mindre bigscreen på våran sida av väggen också, så inga större förluster.

Långt att gå, delvis. Kommer vara jobbigt att plocka in/ut datorn, annars spelar det inte så stor roll om man sitter på rad 1 eller rad 60.. Längre för alla som ska sitta i B hallen, som dessutom måste få med sig alla saker upp i rulltrappan.

I och med att jag tjänade 720 spänn på att ränna runt som en snorig fjortisballe förra gången, så gör jag det gärna igen. :(

Du går ju in och ut genom hallen ibland, för att ta frisk luft och så vidare. :D

Ska inte dit som tur är. Bara äkliga människor med fullt av fästingar och som lukar kiss som åker dit :P

... Och de vi kissat på stannar hemma. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men piss, det går dåligt. "Jag" har betalat via nätet i lördags, fortfarande inte betald enligt http://tickets.dreamhack.se/.

Sikorka kanske inte kommer till dh? :ermm:

Oroa dig inte. <_<

Det gör inget att det tar nån dag för pengarna att nå fram - vi har en marginal inbyggd i systemet för det! Om du gör betalningen innan din orderstatus blir "Försent att betala" så garanterar vi att du får dina biljetter även om det tar nån dag extra innan pengarna är på vårt konto!
... De försöker locka oss till B-hallen, hähä.

INFORMATION OM HALL B

Vi ser att många väljer sittplats i Hall D, som under många år varit vår huvudhall. Vi vill därför passa på att informera lite om vad som kommer att hända i vår nya evenemangshall, Hall B!

I Hall B, som är Elmias allra största hall, bygger vi 42 bordsrader med datorplatser. Hallen får en egen storbildsskärm och ljudanläggning som visar tävlingar, information och allt som händer på scenen i Hall D.

I hall B kommer också DreamExpo att vara, med utställarnas montrar, datorbutiken.coms jättemonter och butik, UNF Air Soft S.W.A.T. Live, klättervägg, game area för CPL Nordics proffsturnering samt DreamHacks nya gamingarena med alla våra officiella turneringar och World GameMaster Tournament!

Hall B kommer att bli centrum för DreamHack, mitt emellan Hall D och den nya sovhallen, Hall A.

Vi är säkra på att Hall B kommer att erbjuda toppstämning och massor med spännande aktiviteter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min mor ringde någon som håller i det hela det här och frågade lite, då sa han till henne att det skulle vara något speciellt i hall-B, mer kunde han inte säga..

(w00t)

Saken är ju den att montrarna är i B-hallen och scenen i D-hallen. Montrana kan man knata över och besöka när som helst, scenen har vissa evenemang där de tar de första som kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ghargh, min kompis verkar ha missat.

D42 är tagen, också. Detta är den enda "tvåan" på mittblocket vi har. Men den är ju ändå rätt bra.

Edit.

Jävlar! De två platserna omkring Mr. Dumbom är inte tagna! Och det är toppenplatser!

... Nu är det sent, och ingen av er är vaken. Jag tar eget initiativ och hoppas för min gud att det här slutar bra. Eftersom jag kan Ärrtvås lösenord så flyttar jag oss båda så vi sitter på var sin sida om Mr. Dumboms två platser. Efteråt kan han då flytta ett steg åt höger eller vänster, så sitter vi fyra st på rad 43!

Hoppas hoppas det går vägen... :lol:

Argh! Så har Ärrtvå bytt lösen! Får testa att ringa...

Nope. Inget svar. Fan, varför skulle han byta lösenord för?!

Nåväl, hoppas platserna vid Mr.Dumbom är kvar tills imorgon. Vilket jag är tveksam till.

Skulle ha varit perfa.

Ärrtvå, om du läser detta och platserna finns kvar, skicka ett SMS så flyttar jag över på direkten.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woo.. jag får besök.. (w00t)

Självklart så kan jag flytta mig och min kompis ett steg åt vänster så att ni två kan sätta sig där. Och de där två platserna kring mig där har varit lediga sedan i fredags så det bör väll vara lungt.

Men jag får väll slänga några ord med R2D2 på msn jag flyttar platserna så att ni kan flytta dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Schysst! Flytta dig för guds skull inte än bara, för de kommer de bli tagna direkt.

Jag ska försöka få tag på Ärrtvå nu.

L'Editation.

Nope, inget svar. Fanken! Jag är osäker på när han kommer svara, men antagligen inte förrän efter skolan. Hoppas att ingen tar dem. Jag kanske borde ta en av dem, så det inte finns någon annan plats ens i närheten?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smartast är väll egentligen om någon tar platsen till vänster där till och börja med. Sen när det är dags så flyttar jag min bokade plats till vänster till brevid min egna där till höger. Och då blir det ju så att ingen blir dubbel som blir tagen på tre röda.

Som sagt, vi får fixa detta till eftermiddagen eller nåt. För nu ska jag till skolan! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smartast är väll egentligen om någon tar platsen till vänster där till och börja med. Sen när det är dags så flyttar jag min bokade plats till vänster till brevid min egna där till höger. Och då blir det ju så att ingen blir dubbel som blir tagen på tre röda.

Som sagt, vi får fixa detta till eftermiddagen eller nåt. För nu ska jag till skolan! :lol:

Ja, men tänk om någon tar platsen jag tidigare satt på, och någon tar platsen till höger om dig!

Om jag tar platsen till vänster så blir det i för sig säkrare eftersom att chansen att någon tar platsen till höger blir liten, men crap om det skulle ske, liksom.

Jag är nog för feg för att ta den risken, jag sitter kvar tills eftermiddag och håller tummarna. Jag är väldigt tveksam till om de klarar sig, bara. 10 000 personer är på ingång. Det är nu gamarna börjar välja platser. Typ alla tomrum blir uppfyllda.

Här har förresten min genialiske kompis placerat sig. (w00t)

Jag tänker inte flytta.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...