Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Heh, såg att någon skrivit in mig på listan över vilka som ska komma. :huh: Hur vet ni att jag kommer? :ermm: Kan inte minnas att jag varit online här sen i sommras nu. Vem skrev in mig? (Är för lat för att kolla igenom varenda sida för att ta reda på't.)

*Har nu köat i 1 timma och 7 minuter, but still no tickets..* :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

...och nu har jag också en biljett.

Någon som har erfarenheter av LanBussen?

Stackars Ärrtvå, som är ensam. :lol:

Du kan få sitta brevid mig! :)

... Om jag nu får min biljett. Wasa skulle maila mig biljettnummer när de släpptes, och jag har inte fått något än. Kom igen för fan, Wasa! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi ses där. :lol:

:)

Vafalls?

... :)

Hej!

Ett stort grattis till dig som vann biljett till DreamHack Winter 2006 i Wasabröds tävling i somras!

Under dagen kommer du att få en biljettkod via epost. Såfort du fått den kan du lägga in den i ditt användarkonto i DreamHacks biljettbokning och välja en sittplats!

Om du inte har ett eget användarkonto vill jag att du passar på redan nu och skaffar ett. Adressen till biljettssajten är http://tickets.dreamhack.se

Deltagare kan ännu inte välja sittplatser (de som är reserverade har reserverats av mig för våra utställare, vinnare i tävlingar och liknande), men redan ikväll kan de första betalningarna börja droppa in. Så gå in och välj plats så fort du kan!

Jag återkommer med just din unika biljettkod inom kort!

Med vänlig hälsning / Martin, DreamHack Admin

Med reserverade, menar han de platserna som är tagna på sidan? För de är skitskabbiga. :o

Hoppas man får välja vart som helst.

... Så jag måste ju typ nu veta vart jag ska sitta! Har flera klasskamrater som ska dit, så jag vet inte vem jag ska sitta brevid. Ärrtvå behövde ju sällskap. :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

Först på GTAsajten med att ha fått sin biljett färdig eller? ;)

Kan välja plats redan nu. Men jag har ju ingen jävla aning om var jag ska sitta. ^_^

Tydligen inte. ^_^

Ordern lagd: 2006-10-12 20:01:35

Innehåll: 1 st datorplatsbiljetter à 690 kr

1 st bokningsavgift à 30 kr

Pris: 720 kronor

Status: Ska betalas inom 3 dagar

evilgrin39_745831_0.gif

evilgrin39_745831_0.gif

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vad fort mittenplatserna i D-hallen har fyllts! :)

Får se hur jag gör imorgon. Ska sitta brevid Ärrtvå men har även några kompisar som ska sitta vid mig, som inte har fått igenom sin betalning än och antagligen inte får det förrän på måndag.

Edit.

Ärrtvå, delar du min åsikt angående var vi ska sitta?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...