Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

okej.. har någon reserverat platser än ? och hur gör man det ? finns tydligen itne så många platser bredvid varann längre :S :)

duger min dator till DH eller ?

Grafikkort: nVidia GeForce 7900GT 256 Mb

Processor: AMD Athlon 64 X2 4600+

Hårddisk: nån med 300 Gb :P

? och får man ladda ner saker där eller ?

Med tanke på deras uppkoppling :)

Vafan tror du? Den duger EXACT lika bra hemma som på DH.

Och ja, klart man får ladda ner saker, Du får även köpa/sälja knark....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur kul kan det vara att titta på när andra spelar data?

EDIT: Min 200:de post (w00t)

Spela DATOR gör man hemma, På dreamhack springer man mest runt och härjar. Kollar i dom olika montrerna, är med på alla tävlingar.

Det man gör vid datorn är att tanka. Och köra ett par PCW's med polare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela DATOR gör man hemma, På dreamhack springer man mest runt och härjar. Kollar i dom olika montrerna, är med på alla tävlingar.

Det man gör vid datorn är att tanka. Och köra ett par PCW's med polare

Okej. Men måste ändå vara roligare att ha med sig en DATOR elr?

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När släpps billjetterna eller har dom redan gjort de ? (w00t)

Nej, dem har inte släppts än. Dem släpps antingen i slutet på september eller i mitten på oktober.

Vote: Nej.

Ville när jag var mindre. Nu känns det ovärt, och jag frågar mig - vad ska jag på dreamhack och göra?

Ha kul! Härja, umgås med polers, träffa folk du bara träffat över teh internets, gejma, fylla hårddisken med saker du hittar i diverse skattkistor, osv.

Vi får se vad det blir. :ph34r:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, dem har inte släppts än. Dem släpps antingen i slutet på september eller i mitten på oktober.

Och j - a - g är garanterad en. -_-

Hoppas bara jag får välja vart jag ska sitta själv, så jag inte hamnar på något slags knäckebrödsbord. :huh:

Ha kul! Härja, umgås med polers, träffa folk du bara träffat över teh internets, gejma, fylla hårddisken med saker du hittar i diverse skattkistor, osv.

... Och springa iväg och göra jätteroliga saker med sina kompisar, fast än Siana letade efter någon som ville följa med eftersom ingen annan ville, och sedan komma tillbaka, posta på forumet om alla skoj saker man gjort med sina kompisar, så att Siana springer raka vägen över till ens bord och skäller ut en? Ptjovars.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och j - a - g är garanterad en. ^_^

Hoppas bara jag får välja vart jag ska sitta själv, så jag inte hamnar på något slags knäckebrödsbord. -_-

... Och springa iväg och göra jätteroliga saker med sina kompisar, fast än Siana letade efter någon som ville följa med eftersom ingen annan ville, och sedan komma tillbaka, posta på forumet om alla skoj saker man gjort med sina kompisar, så att Siana springer raka vägen över till ens bord och skäller ut en? Ptjovars.

Haha, ser dig sittandes med besviken min vid datorn, omringad av travar med knäckebröd. :lol:

Hur skulle jag kunna veta att du letade efter mig? :P Var ju redan borta då. Jag var faktiskt och badade med mina polare... Och det skulle inte kännas riktigt rätt att dra till badhuset med er, även om jag gillar er. :huh:

(eller?

)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...