Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

660:- är ingenting jämfört med pengarna man bränner runt ikring. :D

Jag kommer desvärre inte infinna mig på en GTAsajten- rad. Vill sitta med mina polare, och dem vill det också. Dessutom måste jag och ett par ändra få igång "Soffan AB". B)

Längtar iövrigt till DHW. DHS var riktigt kul, men DHW var lite roligare av nån anledning. Fast dem sista timmarna är sju-uti-helvetes jobbiga. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är på jobbet. Är redan inloggad på Web Messenger. :D

Men de sista timmarna sitter man bara och väntar på att det ska ta slut. Dem tänder upp hallen och börjar packa ned, sen stänger dem ned nätverket. Det blir ett jävla spring i hallen, och man måste städa upp efter sig och packa ihop datorn. Sist, men inte minst, vänta på att bli hämtad. Skitjobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på jobbet. Är redan inloggad på Web Messenger. :huh:

Men de sista timmarna sitter man bara och väntar på att det ska ta slut. Dem tänder upp hallen och börjar packa ned, sen stänger dem ned nätverket. Det blir ett jävla spring i hallen, och man måste städa upp efter sig och packa ihop datorn. Sist, men inte minst, vänta på att bli hämtad. Skitjobbigt.

MSN på jobbet? Ska du inte packetera lådor eller nåt, seså! :shifty:

Vad finns det att göra där, förrutom Kareoke och CS-lajv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på turistbyrån. Sitter bakom en disk och hjälper folk som vill ha hjälp. Det kommer inte många.

Finns allt möjligt. Titta på events på scenen är väl rätt standard. Sen har en massa företag montrar i hallarna, t.ex. Nordic Hardware och datorbutiken.com. Även icke datorrelaterade företag brukar vara där, nu i sommras fanns Wasa på plats. :shifty: Sen är flera spelmedier där och rapporterar, FZ har t.o.m. en monter.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men de sista timmarna sitter man bara och väntar på att det ska ta slut. Dem tänder upp hallen och börjar packa ned, sen stänger dem ned nätverket. Det blir ett jävla spring i hallen, och man måste städa upp efter sig och packa ihop datorn. Sist, men inte minst, vänta på att bli hämtad. Skitjobbigt.

Jag tyckte inte det var så jätte hemskt, men det var iaf inte trevligt. Jag tyckte det känndes som att man går på ett pussel och pusselbitarna försvinner ner i marken så att man måste skynda sig med att hinna ut..

Satt i en timma ute i regnet på en kall metalstol och väntade på att bli hämtad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buäh, nej, de sista timmarna bar inget vidare. Jag mådde riktigt dåligt, och allt man packade ner var inkladdat med Jolt, sen min bordsgranne välte ut en burk när han sov. Det kostade mig ett tangentbord.

Det som blev nerspillt, var det det där skitfula som jag fick äran att skriva på? I så fall skulle du tackat honom :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avundsjuk och avundsjuk.

Jag är glad över att jag inte vann då jag inte ska dit, men skulle va fint med 600:- som man kunde sålt den för.

Sedär, då slipper du fortsätta vara avundsjuk.

Jag fick ingen biljett i handen. De tog min adress och telefon-nummer, och ska betala biljetten till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Shit, av någon anledning är jag peppad som in-i-helvete för DHW! ^_^ w00000000000t w0000000000000t!!!

Var iofs på LAN i helgen, men det var inte lika kul. Nån liten fjortispajsare satt och spred virus, så vi blev utan internet i 18 h. :lol: Men DH kan man alltid lita på. Ska bli kul att träffa alla igen. ;) Den här gången kommer ju också Panimala och Dumbom, sen försöker jag övertala Weener till att ta sig dit. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, av någon anledning är jag peppad som in-i-helvete för DHW! ^_^ w00000000000t w0000000000000t!!!

Var iofs på LAN i helgen, men det var inte lika kul. Nån liten fjortispajsare satt och spred virus, så vi blev utan internet i 18 h. :lol: Men DH kan man alltid lita på. Ska bli kul att träffa alla igen. ;) Den här gången kommer ju också Panimala och Dumbom, sen försöker jag övertala Weener till att ta sig dit. :P

Självklart. Winter är mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som till sommar så skulle jag gärna åka om jag hittade nån att åka med. Ingen av mina kompisar är direkt "Datorintresserade" om jag säger så.

Var ju på gång att åka med WuZiMu till DHS men han stack ju till Tyskland istället :lol:

Hoppas ni får kul därnere i Jönköping

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...