Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha typ halva min rad satt och skrek käften till alla "HALLÅ!!" ungar :lol:

Smartaste dom kommer göra under sin livstid.

Hallå tjaffset är så JÄVLA uttjatat, och det har aldrig varit inne. Fyyyy fan. Jag hatar det mer än vad jag hatar alla jävla cs töntar som sitter och skriver när dom dör.

Kan dom inte hålla sig hemma, jävla kuksugar äckel. Dom förstör för oss "vanliga".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smartaste dom kommer göra under sin livstid.

Hallå tjaffset är så JÄVLA uttjatat, och det har aldrig varit inne. Fyyyy fan. Jag hatar det mer än vad jag hatar alla jävla cs töntar som sitter och skriver när dom dör.

Kan dom inte hålla sig hemma, jävla kuksugar äckel. Dom förstör för oss "vanliga".

Mjo, håller med dig där.

Men det var också dom som kastade omkring saker, jag fick bla. en colaburk i huvet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smartaste dom kommer göra under sin livstid.

Hallå tjaffset är så JÄVLA uttjatat, och det har aldrig varit inne. Fyyyy fan. Jag hatar det mer än vad jag hatar alla jävla cs töntar som sitter och skriver när dom dör.

Kan dom inte hålla sig hemma, jävla kuksugar äckel. Dom förstör för oss "vanliga".

Vad är meningen med deras Hallåande ?

Är det att alla andra ska svara hallå tillbaka ungefär som "andra sidan är ni klara" ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är meningen med deras Hallåande ?

Är det att alla andra ska svara hallå tillbaka ungefär som "andra sidan är ni klara" ?

Det är ingen direkt mening. En person skriker "HALLÅ?!" och så ska man skrika tillbaka. Ibland sprider det sig över hela salen och blir ett jävla ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla upp alla tider på Dreamhack.se. Står det inte där, vet ingen här. Heh, rim.

okej.. har någon reserverat platser än ? och hur gör man det ? finns tydligen itne så många platser bredvid varann längre :S :mellow:

duger min dator till DH eller ?

Grafikkort: nVidia GeForce 7900GT 256 Mb

Processor: AMD Athlon 64 X2 4600+

Hårddisk: nån med 300 Gb :)

? och får man ladda ner saker där eller ?

Med tanke på deras uppkoppling :P

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom så många vill/ska till DH så kan vi väl ha en Träff :) Men ni kanske inte vill träffa mig :'(

Såfort det varit ett större gäng härifrån på DH har det varit träff. Om du inte hängde med i trådarna från de senaste två gångerna, så har det varit träffar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...