Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har några frågor ;) :

1. När ska(L)man boka biljett?:lol:

2. Vad är medelåldern på dem som brukar vara där?

1. Dem släpps i slutet av september, och dem tar slutskitfort, så sitt uppe och vänta tills dem släpps är ett tips, det ska jag iallafall göra.

2. Det är alla möjliga åldrar. Av vad jag har sett på bilder och så iallafall, jag har själv inte vart där än. ^_^

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Dem brukar släppas i slutet av September inför Winter.

2. 17-18.

Åldern är ju skitblandad... Det är vanligast med 13-20: åringar, sen finns ju extrema fall med 35:åringar och 11: åringar. Därför tror jag medelåldern ligger på mer, typ 15.

Min kompis och förra datorgranne säger att han inte vill komma på DHW för att man fryser så mycket där. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åldern är ju skitblandad... Det är vanligast med 13-20: åringar, sen finns ju extrema fall med 35:åringar och 11: åringar. Därför tror jag medelåldern ligger på mer, typ 15.

Min kompis och förra datorgranne säger att han inte vill komma på DHW för att man fryser så mycket där. :o

bullshit.

Varmt och skönt även på vintern.

Men kortbyxorna byts ut mot mysbyxor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åldern är ju skitblandad... Det är vanligast med 13-20: åringar, sen finns ju extrema fall med 35:åringar och 11: åringar. Därför tror jag medelåldern ligger på mer, typ 15.

Min kompis och förra datorgranne säger att han inte vill komma på DHW för att man fryser så mycket där. :o

Extrema fall, ja. Men det är fortfarande vanligare med 15-18, så det blir nog runt 17.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Men fan, dubbelpost. Snart måste man börja peppa riktigt ordentligt, för det ska börjas i tid. Man ska vara lika peppad som den här snubben... Seriöst!

Btw, nu har BassHunter släppt sin nya video med inspelningarna från DH. Klockrent med "Asshunter"- skylten, synd att den inte tog med delen då han tog upp den och kliade sig i röven med den. :mellow:

http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw&NR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Extrema fall, ja. Men det är fortfarande vanligare med 15-18, så det blir nog runt 17.

Huhu, måste bara berätta detta, förra gånger, på dhs, var det 2 st 10-11 åringar som satt 4 platser ifrån mig, jag satt och spelade Wow, och en av dom var druid, precis som jag, och ville ha hjälp med ett druid quest. Jag hjälpte han, ett enda quest och jag vart deras bästa kompis och dom följde efter mig vart jag än gick.. fyfan, orkar inte tänka på när dom stod och hängde min skärm, dom frågade "Va gö du?" hundraelva gånger varje halvtimma..

"Kan jag få en till jolt?

"Nej.. :lol:"

"Varför?"

"Du är dum!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huhu, måste bara berätta detta, förra gånger, på dhs, var det 2 st 10-11 åringar som satt 4 platser ifrån mig, jag satt och spelade Wow, och en av dom var druid, precis som jag, och ville ha hjälp med ett druid quest. Jag hjälpte han, ett enda quest och jag vart deras bästa kompis och dom följde efter mig vart jag än gick.. fyfan, orkar inte tänka på när dom stod och hängde min skärm, dom frågade "Va gö du?" hundraelva gånger varje halvtimma..

"Kan jag få en till jolt?

"Nej.. :lol:"

"Varför?"

"Du är dum!"

Haha , du ska pissa i en Uppdröcken Jolt å sen ge till nå 10.årig så får du nått att garva åt :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fan, dubbelpost. Snart måste man börja peppa riktigt ordentligt, för det ska börjas i tid. Man ska vara lika peppad som den här snubben... Seriöst!

Btw, nu har BassHunter släppt sin nya video med inspelningarna från DH. Klockrent med "Asshunter"- skylten, synd att den inte tog med delen då han tog upp den och kliade sig i röven med den. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw&NR

Än kan du ju inte börja längta. :)

Panimala, fick jag köpa ditt moderkort med processor eller? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fan, dubbelpost. Snart måste man börja peppa riktigt ordentligt, för det ska börjas i tid. Man ska vara lika peppad som den här snubben... Seriöst!

Btw, nu har BassHunter släppt sin nya video med inspelningarna från DH. Klockrent med "Asshunter"- skylten, synd att den inte tog med delen då han tog upp den och kliade sig i röven med den. :huh:

http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw&NR

Hans låtar må suga men populärare än agnes verkar han vara. Han gör nåt iallafall. Till skillnad från oss som bara sitter här och klagar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fan, dubbelpost. Snart måste man börja peppa riktigt ordentligt, för det ska börjas i tid. Man ska vara lika peppad som den här snubben... Seriöst!

Btw, nu har BassHunter släppt sin nya video med inspelningarna från DH. Klockrent med "Asshunter"- skylten, synd att den inte tog med delen då han tog upp den och kliade sig i röven med den. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ROpvzX3e5vw&NR

Fan, En polare sa att man såg "Skruv" och GB-glassgubben som vi hade vi vår plats i musikvideon. Men man ser inte den va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huhu, måste bara berätta detta, förra gånger, på dhs, var det 2 st 10-11 åringar som satt 4 platser ifrån mig, jag satt och spelade Wow, och en av dom var druid, precis som jag, och ville ha hjälp med ett druid quest. Jag hjälpte han, ett enda quest och jag vart deras bästa kompis och dom följde efter mig vart jag än gick.. fyfan, orkar inte tänka på när dom stod och hängde min skärm, dom frågade "Va gö du?" hundraelva gånger varje halvtimma..

"Kan jag få en till jolt?

"Nej.. :huh:"

"Varför?"

"Du är dum!"

Haha, du skulle ju kallat på oss. Fatta vad kul att dryga med dem. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart hittar man nedräknaren till DHW? Den som visar dagar,timmar,minuter och sekunder kvar till DH

Sökte på google

--

Jag kommer :huh:

Men hoppas man inte får en jävla 10åring som sitter och skriker att han är elit bakomsig denna gång.

Liksom, han bara "HALLÅÅÅ!!!!" alla bara "hållkäft" :lol:

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...