Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var där i somras... Vet inte om jag orkar en gång till eller om jag kan...

Min skola har hård policy mot att ge ut ledighet... Plus att jag inte har någon aning hur jag skulle ta mig dit och hem... Jag kan ju köra dit själv men sen måste jag sova en ordentlig natt utanför DH helst på ett hotell eller något... För att det går inte att åka hem annars utan att somna vid ratten... Även om jag klarade att vara vaken till Norrköping nu senast så är det fortfarande ett antal mil kvar till Stockholm... :wub:

Vote: Kommer kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Drar upp tråden lite. Från vad jag hört av Zack och hans bror verkar det inte som om de ska komma. Kanske kan placera mig brevid Ärrtvå den här gången? :P

Snackade med P-C om det senast. Han gillader idén med en Gtasajten-rad, så vi kan ha fina flaggor och sånt också. :P

Du får gärna sitta bredvid mig. Bara du är snabb på att betala (precis som jag hoppas att Linke är) så ska det vara lungt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackade med P-C om det senast. Han gillader idén med en Gtasajten-rad, så vi kan ha fina flaggor och sånt också. :P

Du får gärna sitta bredvid mig. Bara du är snabb på att betala (precis som jag hoppas att Linke är) så ska det vara lungt.

Som sagt, jag är ju sponsrad av Wasa så jag har ingen aning om hur betalningen och bokningen kommer ske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej, inte riktigt min grej.

Fast av någon anledning så är jag lite småsugen iallafall.. :)

Nej, ska inte dit. Iofs ska några av de lite mer datornördiga i mitt fotbollslag dit, men tror inte jag hänger med dem.

Hade varit kul att träffa folk härifrån annars! :P

Kan bara säga detsamma :D

2 frågor:

1. Hur mycket kostar det?

2. OM jag nu skulle komma, så skulle jag med största sannolikhet åka alldeles själv. Skulle man få vara med på GTAsajten-raden isåfall? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 frågor:

1. Hur mycket kostar det?

2. OM jag nu skulle komma, så skulle jag med största sannolikhet åka alldeles själv. Skulle man få vara med på GTAsajten-raden isåfall? :)

1. Runt 660 kronor, för er vanliga, dödliga.

2. Det är inget bestämt med någon GTAsajten- rad än. Vi bara var ett par personer som ville sitta vid varandra, men tjomenvisst får du det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Runt 660 kronor, för er vanliga, dödliga.

2. Det är inget bestämt med någon GTAsajten- rad än. Vi bara var ett par personer som ville sitta vid varandra, men tjomenvisst får du det.

OJ! Det är ju ganska dyrt, må jag säga.

Som sagt: Det vore ju skoj att träffa folket, men med tanke på att jag inte spelar så mycket nu för tiden så..är det värt att tänka på.

Får se om jag tar fram min nördiga sida (å tro mig, den finns där inne) nu när jag har bredband igen. Kommer nog bli mer och mer sugen på DH med veckorna, men just nu känns det: njääh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Runt 660 kronor, för er vanliga, dödliga.

2. Det är inget bestämt med någon GTAsajten- rad än. Vi bara var ett par personer som ville sitta vid varandra, men tjomenvisst får du det.

660?! För en plats i den här salen? omg. :P ... trodde de va nåt med 200 för att få en plats... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

660?! För en plats i den här salen? omg. :P ... trodde de va nåt med 200 för att få en plats... :)

För en del är det värt det, för en del är det inte värt det. Men, om jag säger såhär. Om jag betalat 660 kronor enbart för att få fet lina, så skulle jag aldrig ha kommit. Det handlar ju om allt kul runtom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...