Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Verkligen! (w00t)

Speciellt då dom kär värdelös blipblopmusik så man inte kan höra sin egna musik. Jag satt på 35 för året och jag hörde inte min egen musik

Serri, skaffa nya lurar då. Jag har suttit vid rad 36-37 typ 4 gånger och aldrig haft problem med det.

Bitpop är förövrigt bra musik, och det är det som gör DHW så överlägset mycket bättre än DHS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Serri, skaffa nya lurar då. Jag har suttit vid rad 36-37 typ 4 gånger och aldrig haft problem med det.

Bitpop är förövrigt bra musik, och det är det som gör DHW så överlägset mycket bättre än DHS.

Dom jag har nu är gaminglurar, så dom är gjorda för att det ska höras igenom så man ska kunna prata med varanda på lan osv. Så jag får väll skaffa nya lurar.. men orken sviktar..

Detta var på DHS2006

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev inget DHW för mig, i sommar kommer jag iallafall, hoppas jag. :ermm:

Okay, synd.

Så.

Då är platser fixade också. Från vänster Siana-Jag-Dumbom.

Goodie.

Kan inte alla härifrån som har beställt själv skriva in "Gtasajten" som klan/grupp? Det är jävligt praktiskt, för då kan man söka och hitta alla forumiter direkt. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm..

satan i gatan, vad slarvligt det blev detta året alltså.

Kommer ju få sitta i sketna B-hallen (w00t)

Jag kanske ochså ska sitta i b-hallen, Dom andra vågar inte sitta så nära scen .___.

Men vad gör man vid datorn? Uppna DC huben tanka allt du ser och sen går man på alla tävlingar och köper slut sina pengar man har med sej.

Påtal om pengar. Hur mycket pengar ska ni ha med er?

Ska ha med 1500.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske ochså ska sitta i b-hallen, Dom andra vågar inte sitta så nära scen .___.

Men vad gör man vid datorn? Uppna DC huben tanka allt du ser och sen går man på alla tävlingar och köper slut sina pengar man har med sej.

Påtal om pengar. Hur mycket pengar ska ni ha med er?

Ska ha med 1500.

Man skryter på forumet, tankar från DC (och torrens), spelar spel på LAN, hänger med GTAsajtare, går runt i olika montrar, är med på random tävlingar, är trött, dricker jolt, äter onyttig mat och sover någon timme.

Ska ha med mitt bankkort (2400 spänn eller nåt sånt) men jag har inga planer på att köpa något förutom småsaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...