Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag fixat platser.. (w00t)

Den som kommer på vart jag sitter får en jolt.

Kanske..

Hittar dig inte. :lol:

Saken är klar! Jag och Ärrtvå sitter nu här!

Vi har lite fint omringat Mr. Dumbom.

Jag har lite dåligt samvete för min kompis, men jag tipsade honom om att våra platser på D49 med huvudet emot Bigscreen nu var lediga. Det var nästan nödvändigt att splittra på sig, eftersom det är väldigt svårt att få tag på fem bra platser brevid varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittar dig inte. :lol:

Saken är klar! Jag och Ärrtvå sitter nu här!

Vi har lite fint omringat Mr. Dumbom.

Jag har lite dåligt samvete för min kompis, men jag tipsade honom om att våra platser på D49 med huvudet emot Bigscreen nu var lediga. Det var nästan nödvändigt att splittra på sig, eftersom det är väldigt svårt att få tag på fem bra platser brevid varandra.

Fint (w00t)

Dom platserna är bra mycket bättre än våra på D49.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar nästan på att strunt i DHW, jag har ingen att sitta med och det känns ganska trisst att sitta själv.

Du hade kunnat sitta med mig om jag skulle dit. Jag liksom räknade med att jag skulle komma. Men DH Summer 07 kommer jag.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah.. Telia hade strulat till det med bredbandet här i stan så halva staden har varit utan ADSL nästan en hel dag nu. (snacka om att man har fått abstinens. :)) Men nu är det åter i bruk.. hoppas jag, om inte det lägger av till eftermiddagen. :shifty:

Men bra att ni fixade det där med platserna kring mina där så ingen börvel tar dem, så är det bara flytta sen ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehu, rad 1 är ett helvete.

En annan rolig grej, min klasskompis sitter i visiontower, och dom har även hand om ljudet. Dom har aldrig haft igång högtalarna till mer än 50% av kapasiteten.

Förra DH höll Elmia skylten på utsidan på att trilla ner, basen hördes ner till motovägen så folk hade ringt polisen och trott att det hade hänt någon olycka och skit. Drar dom upp volymen till 100% så kan man inte vistas i lokalen, och varken i närheten av elmia hallen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehu, rad 1 är ett helvete.

En annan rolig grej, min klasskompis sitter i visiontower, och dom har även hand om ljudet. Dom har aldrig haft igång högtalarna till mer än 50% av kapasiteten.

Förra DH höll Elmia skylten på utsidan på att trilla ner, basen hördes ner till motovägen så folk hade ringt polisen och trott att det hade hänt någon olycka och skit. Drar dom upp volymen till 100% så kan man inte vistas i lokalen, och varken i närheten av elmia hallen.

Hahaha. Skulle vilja höra den på 100% en gång. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...