Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sigh. Mins ni den feta killen som dansade i sommras? Alla mina polare i torslanda tycker det är "meriter" att han beställer åt en. Men helvetet betalar in så jävla sent så alla mina polare får sitta vi portarna där det är -7587585875 grader

Mwahah, HurfeN? Honom kan man ju inte lita på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Bara 10 dagar kvar. Hade en DH-dröm inatt; Försov mig till klockan tre på eftermiddagen och kom dit vid typ halv sex på kvällen. Det första jag gör är att springa in i Stell. Det såg annorlunda ut också. Det var überhögt till tak och så var det en massa väggar överallt.

Längtar gör man nu. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fem dagar kvar! :mellow:

Så, det börjar bli dags att berätta om sina planer.

I helgen formaterar jag datorn, och genom det frigör en massa uttrymme att fylla. Söndag kollar jag så jag har allt, eller om något ska införskaffas under vardagarna. Onsdag kör mor min in mig till stan med datorn och packningen, jag boxar in mig hos en kompis och sover där. Runt 7:30 sticker jag och min kompis, för att hämta upp två klasskamrater. Sedan är det raka vägen till Jönköping, Elmia och DreamHack.

För att vi ska komma riktigt i DH- stämning visar jag ett par foton NEVER EARLIER SHOWN! ... Jag hittade dem medan jag rensade skit för formateringen.

Just den här har nog visats, men den är najs, så wtf.

8sltul3vce.jpg

Från vänster: Zack, Ärrtvå, P-C, Siana och Jacker.

n094euvzqa.jpg

Innan jag hade knäppt av den här bilden hade StellHell aldrig någonsin tidigare sett mig i verkligheten. Notera däremot hur bruden brevid spanar in mig. :mellow:

Vi hittade ingen mindre än kattälskaren på dreamhack. Seriöst, ungjäveln kunde inte ha varit mer än 9 år gammal.

ydmupd0pbc.jpg

Från vänster: thotim, Ärrtvå, Jacker, P-C och Sikorka.

i8gyiqi3hr.jpg

Från vänster: StellHell <-- Notera kemin --> IceCandy, Sikorka (Solokvist), Siana rider Jacker photo-837.gif, P-C och Ärrtvå, god knows what they're doing, en generad thotim.

Borde inte P-Cs ban vara över vid det här laget? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAH! Men nej urk, fyfan i helvete vad jag ser ut på den där bilden XD, ser fan.. ingen vacker syn.., minns att jag mådde riktigt dåligt där också.. spydde lite faktsikt efteråt. -.-

OCH FUCK OFF MED ERAN JÄVLA BLIXT!

Så därför lägger jag upp en ny fräsh bild på mig, ser ni vad jag har runt handen? :mellow:

Edit: Fucking problems with bmp

post-7373-1164417166_thumb.jpg

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAH! Men nej urk, fyfan i helvete vad jag ser ut på den där bilden XD, ser fan.. ingen vacker syn.., minns att jag mådde riktigt dåligt där också.. spydde lite faktsikt efteråt. -.-

OCH FUCK OFF MED ERAN JÄVLA BLIXT!

Så därför lägger jag upp en ny fräsh bild på mig, ser ni vad jag har runt handen? :mellow:

Edit: Fucking problems with bmp

Häh, mjo, där såg du lite fräschare ut, kanske. Men man ska se skabbig ut på DreamHack! :mellow:

Jag har också kvar mitt armband. High five, nördar unite us!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Siana: Skabbunge, sluta limma på min polares lillsyrra ffs! Äckelpotta! Hon har f.ö. pojkvän också, så ajabaja. Hon sitter brevid mig i år igen skulle jag tro. :mellow:

Och usch vad jag hatar gruppfotot. Hatar gruppfoton överlag när folk står upp, om vi ska ha sånt i år vägrar jag vara med om vi inte sitter ner. Vill ju inte stå och kramas som ni småpojkar verkar vara lugna med. To gay for me.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, kommer se ut som värsta lillkillen om ni hittar mig i år :mellow: (Fanken, kom just på att jag lagt upp vart vi ska sitta.. :mellow: )

Åker förövrigt runt kl 7 på morgonen här från Trollhättan. :ermm: Synd att man inte har nå digitalkamera så man kan leta upp er och ta kort. Har ju mobben iof..

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häh, mjo, där såg du lite fräschare ut, kanske. Men man ska se skabbig ut på DreamHack! :mellow:

Jag har också kvar mitt armband. High five, nördar unite us!

Men är det inte mobbat och gå runt med två armband? :mellow:

Men tror jag jag ska be någon crew pojke klippa av min gamla när han sätter dit den nya, halvsegt med 2 st, kliarnog säkert. Jag kan istället spara på dh band och sy en halsduk alltihop. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är det inte mobbat och gå runt med två armband? :mellow:

Men tror jag jag ska be någon crew pojke klippa av min gamla när han sätter dit den nya, halvsegt med 2 st, kliarnog säkert. Jag kan istället spara på dh band och sy en halsduk alltihop. :ermm:

Om armbanden kliar när du har 2, vad gör inte halsduken sen? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och usch vad jag hatar gruppfotot. Hatar gruppfoton överlag när folk står upp, om vi ska ha sånt i år vägrar jag vara med om vi inte sitter ner. Vill ju inte stå och kramas som ni småpojkar verkar vara lugna med. To gay for me.

Till trots så ser du lite halvglad ut på bilden :mellow:

To gay for you, du och KalleR då? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...