Jump to content

DreamHack Winter 2006


Jacker
 Share

Should I stay, or should I go?  

137 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 553
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har liiite problem.

Såhär är det.

Pappa är jätteorolig för att jag åker till Dreamhack ensam. Att han vet att Siana/Dumbom sitter bredvid spelar tydligen ingen roll utan det är det gamla klassiska "det finns ingen där om det händer något". Riiight.

I alla fall så försöker han muta mig. Stannar jag hemma får jag ny dator eller gitarr :shifty:

Har ingen aning alls om varför det är värt så jävla mycket att jag blir hemma men jag tjänar ju helt klart på det men det känns ju helt fel. Då kan jag ju likaväl gå och boka tid på fallskärmshoppning och segelflygning och hoppas på att han blir rädd då också.

Mamma är inte ett dugg särskilt orolig men pappa är ju. Jag vet inte alls hur jag ska göra, är ju lose-lose hur jag än gör.

Så vad gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skapade en ny adress ganska kort efter min bann för att liksom lämna alla GTAsajtare bakom mig.

Du kan få den om du PMar mig :D

Din jävel... :shifty:

hunt3d: Jah, du är så cool som påstår att vi som åker och träffar likasinnade, går runt i montrar, är med på events och annat röj inte har något liv. Försvinn, du tillför inget till tråden.

---

Webcams är uppe! :lol:

http://media2.event.dreamhack.se/

Wtf - Står "DreamHack Winter 2005" i titeln.

Ärrtvå: Det kan ju ingen här svara på, det är helt ditt eget beslut. Men det är klart att det är roligare att du kommer än att du inte kommer. Tänk bara på att jag "ställde upp för dig", eftersom jag placerade mig brevid dig istället för mina kompisar för att du skulle slippa sitta ensam. Lagom kul om nu jag sitter ensam istället. I och för sig är ju Dumbom där, men honom har jag ju aldrig tidigare träffat. Han kanske är våldtäktsman.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har liiite problem.

Såhär är det.

Pappa är jätteorolig för att jag åker till Dreamhack ensam. Att han vet att Siana/Dumbom sitter bredvid spelar tydligen ingen roll utan det är det gamla klassiska "det finns ingen där om det händer något". Riiight.

I alla fall så försöker han muta mig. Stannar jag hemma får jag ny dator eller gitarr :shifty:

Har ingen aning alls om varför det är värt så jävla mycket att jag blir hemma men jag tjänar ju helt klart på det men det känns ju helt fel. Då kan jag ju likaväl gå och boka tid på fallskärmshoppning och segelflygning och hoppas på att han blir rädd då också.

Mamma är inte ett dugg särskilt orolig men pappa är ju. Jag vet inte alls hur jag ska göra, är ju lose-lose hur jag än gör.

Så vad gör jag?

Du kommer, annars blir det tuckt på nästa DH! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har liiite problem.

Såhär är det.

Pappa är jätteorolig för att jag åker till Dreamhack ensam. Att han vet att Siana/Dumbom sitter bredvid spelar tydligen ingen roll utan det är det gamla klassiska "det finns ingen där om det händer något". Riiight.

I alla fall så försöker han muta mig. Stannar jag hemma får jag ny dator eller gitarr :)

Har ingen aning alls om varför det är värt så jävla mycket att jag blir hemma men jag tjänar ju helt klart på det men det känns ju helt fel. Då kan jag ju likaväl gå och boka tid på fallskärmshoppning och segelflygning och hoppas på att han blir rädd då också.

Mamma är inte ett dugg särskilt orolig men pappa är ju. Jag vet inte alls hur jag ska göra, är ju lose-lose hur jag än gör.

Så vad gör jag?

Får du en ny dator om du stannar hemma? ;)

Svårt val...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men be honom stoppa upp datorn nånstans. Tror inte han kommer kosta på sig ett monster bara för att du stannar. Åk, för helvete. Jag har för satan varit schysst och placerat mig brevid dig för att du inte skulle få sitta ensam, du kan gärna vara schysst tillbaka och förhindra att jag får sitta ensam. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men be honom stoppa upp datorn nånstans. Tror inte han kommer kosta på sig ett monster bara för att du stannar. Åk, för helvete. Jag har för satan varit schysst och placerat mig brevid dig för att du inte skulle få sitta ensam, du kan gärna vara schysst tillbaka och förhindra att jag får sitta ensam. ;)

Monster, nej kanske inte. Vore kul med ny dator none the less.

Du kan ta min plats bredvid Dumbom :)

Nej, jag vill gärna åka men om han ska sitta och vara stirrig och orolig hela helgen är det inte jättekul. Det jobbiga är att han inte har anledning att vara orolig men han tror ju inte på mig.

Äh.. Plocka ihop en värstingdator och säg att det är den du vill ha. Då sväljer han alltsammans och kastar dig till Jönköping :)

Jag kan säga nej ändå om jag vill åka. Inget problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Monster, nej kanske inte. Vore kul med ny dator none the less.

Du kan ta min plats bredvid Dumbom :)

Nej, jag vill gärna åka men om han ska sitta och vara stirrig och orolig hela helgen är det inte jättekul. Det jobbiga är att han inte har anledning att vara orolig men han tror ju inte på mig.

Jag kan säga nej ändå om jag vill åka. Inget problem.

Om du ska ha en ny dator ska det ju vara nåt att hänga i granen, så att säga. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hursomhelst, ingen här kan ge dig ett direkt råd, hela GTAsajten vill ha dig till DreamHack. Det är upp till dig själv om du vill vara objektgirig eller ej.

Det är inte enbart girighet heller, pappa är verkligen orolig plus att han fyller år på torsdag så han måste skjutsa mig till bussen klockan 2 på sin egen födelsedag :)

Helt klart, Men om han går med på att köpa dig en dator för dryga 80-90k då? ;)

Tror inte att han bränner en månadslön på att muta mig när det blir billigare för honom att ta ledigt från jobbet och åka med dit och bo på hotell.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...