Jump to content

Klagomuren


darkjak
 Share

Recommended Posts

Nja, inte riktigt samma sak. I fotbollssammanhang innebär det att en person ställer sig med ryggen (ibland med neddragna byxor) mot de andra spelarna som sedan får försöka skjuta på honom (vanligen endast ett försök). Använd normalt sätt som "straff" för den som förlorar någon tävling eller så.

Bomba röv heter det i min stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Goza heter det här, med reservation för stavningen. Kurdiskt, tror jag. Debattartikeln som startade det hela, på Expressens ledarsida, är enorm humor.. Även om jag blir lika delar förbannad. Vad är det för människa?

http://bloggar.expressen.se/opinionsbloggen/2012/06/fotbolls-em-tog-just-slut/

Haha, alla hennes inlägg på förstasidan har som mest 4 kommentarer. Den här artikeln har 58 negativa sådana. :P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fulla jävla idioter som smäller smällare och sjunger seven nation army för fulla lungor klockan halv ett på natten. Inte nog med att deras oväsen höll mig vaken nog, när det började smälla blev min hund fullständigt tokig och joggade runt i lägenheten som en galning, skakandes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack FOX för att ni förstör en serie o verkar som det inte är första gången heller kollat genom Alcatraz i onödan nu när det inte ens blir en säsong 2! Lämnar ett tom rum utan en massa svar o serien slutatade på ett konstigt sett som att man tror det blir säsong 2 av det hela men nä. Så ytterliggare igen tack FOX!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack FOX för att ni förstör en serie o verkar som det inte är första gången heller kollat genom Alcatraz i onödan nu när det inte ens blir en säsong 2! Lämnar ett tom rum utan en massa svar o serien slutatade på ett konstigt sett som att man tror det blir säsong 2 av det hela men nä. Så ytterliggare igen tack FOX!

HBO is the way to go.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Danska skattekontoret verkar ha någon policy där deras arbetare inte pratar engelska med svenskar där, vet inte om de vill att arbetarna ska lära sig svenska eller något... Så istället babblar de på om ens ekonomi på danska. Visst, jag förstår väl danska ganska bra vid det här laget, men när det rör sig om ärenden som dessa vill jag gärna vara helt säker på att jag har förstått allt. pinch_1182596_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...